شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 51866
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت الله العظمی بشیر نجفی:

حوزه همواره مدافع مکتب اهل بیت(ع) است

خدمت به زائران عتبات مقدس، مایه مباهات است
قم نيوز : قم نیوز: حضرت آیت الله نجفی تاکید کردند: جوانان و مسئولان ما باید مراقب افکار وارداتی و بیگانه باشند، زیرا برخی به دنبال توطئه علیه اسلام و عراق هستند و می خواهند مردم را از خداوند متعال دور سازند.
حوزه همواره مدافع مکتب اهل بیت(ع) است/ خدمت به زائران عتبات مقدس، مایه مباهات است
حوزه همواره مدافع مکتب اهل بیت(ع) است/ خدمت به زائران عتبات مقدس، مایه مباهات است
به گزارش قم نیوز، گروه های مختلفی همچون گروهی از وزارت نفت عراق، گروهی از جوانان بغداد، گروهی از مردم بابل و گروهی به نمایندگی از تولیت آستان مقدس امام رضا علیه السلام با حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

عراق ثروت های فراوانی دارد

حضرت آیت الله نجفی در دیدار با گروه وزارت نفت عراق بر اهمیت همبستگی و همکاری در وزارت نفت برای ارائه بهترین خدمات به شهروندان عراقی تاکید کردند و افزودند: عراق سرشار از ثروت های طبیعی و نعمت است و ما باید به روش صحیح از این نعمت ها استفاده کنیم تا مردم از آنها بهره مند شوند و البته عراق با تکیه بر ثروت های خود این شایستگی را دارد که از بهترین کشورهای جهان باشد.

گروه وزارت نفت نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های خود در ارائه خدمات به شهر نجف اشرف و زائران مرقدمطهر امیرالمؤمنین(ع) ارائه کردند.

عراق باید در علم و تکنولوژی پیشرفت کند

این مرجع تقلید عراق در دیدار با مردم بابل و جمعی از رزمندگان بسیج مردمی بر ضرورت پیروی از مکتب اهل بیت(ع) و توشه گیری از مبانی اصیل اسلامی تاکید کردند و خطاب به جوانان حاضر در جلسه تاکید کردند: شما باید در تحصیل خود جدی و کوشا باشید و مهم ترین دغدغه و هدف شما در زندگی این باشد که نام عراق را در زمینه های مختلف علمی و تکنولوژی مطرح کنید.

ایشان افزودند: جوانان و مسئولان ما باید مراقب افکار وارداتی و بیگانه باشند، زیرا برخی به دنبال توطئه علیه اسلام و عراق هستند و می خواهند مردم را از خداوند متعال دور سازند.

حضرت آیت الله نجفی خاطر نشان کردند: درهای حوزه علمیه به روی  همه باز است و حوزه آماده است به شبهاتی که ضد اسلام مطرح می شود پاسخ بدهد و البته همه وظیفه دارند دیگران را به سوی اسلام و محبت و همزیستی دعوت کنند و به صورت همزمان باید جنگ با داعش در جبهه ها نیز ادامه داشته باشد تا تروریست ها کاملا درهم کوبیده شوند.

ایشان در دیدار با مردم بغداد نیز گفتند: جوامع اسلامی با حملات گسترده ای برای ضربه زدن به اسلام روبرو هستند و حوزه علمیه از گذشته تا کنون طلاب و روحانیون و مبلغان اسلامی خود را به جامعه فرستاده تا از مبانی اسلام ناب و سیره اهل بیت(ع) دفاع کنند.

خدمت به زائران عتبات اهل بیت(ع) مایه مباهات است

همچنین گروهی به نمایندگی از تولیت آستان مقدس رضوی پرچم متبرک حرم مطهر را به این مرجع تقلید هدیه کردند.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار به بیان عظمت و جایگاه بلند و مقدس امام رضا(ع) و حرم مطهر و خدمات ایشان برای هدایت انسان ها و فضیلت و پاداش فراوان زیارت پرداختند و افزودند: خدمت به زائران عتبات مقدس به ویژه امام رضا علیه السلام از اهمیت زیادی برخوردار است و این خدمت مایه افتخار و مباهات خادمان است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvcdt.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما