کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انجمن حقوق بشر بحرين:

اقدامات امنیتی، پیگیری وضعیت سلامت آیت‌الله قاسم را مختل می‌سازد

خبرگزاری حوزه نیوز , 15 مرداد 1396 ساعت 7:01

قم نيوز: انجمن حقوق بشر بحرین تاکید کرد که مقامات بحرینی بیش از ۷۰ روز است که آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم را در منطقه الداز بحرین در حصر خانگی قرار داده و همچنان با اجرای تدابیر امنیتی شدید به این حصر ادامه می دهد.


به گزارش قم نيوز، انجمن حقوق بشر بحرین تاکید کرد که مقامات بحرینی بیش از 70 روز است که آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم را در منطقه الداز بحرین در حصر خانگی قرار داده و همچنان با اجرای تدابیر امنیتی شدید به این حصر ادامه می دهد.

این انجمن در بیانیه خود گفت: اقدامات امنیتی، پیگیری وضعیت سلامت آیت الله قاسم را مختل می سازد و برای خانواده وی که خواهان ملاقات آیت الله قاسم هستند، مزاحمت ایجاد می کند.

این انجمن همچنین اشاره کرد: تعدادی تعرض به آزادی حرکت در الدُراز به ثبت رسیده است و علاوه بر این تعدادی از مردم بحرین به خاطر مشارکت در تجمع مسالمت آمیز در منطقه الدراز مورد پیگیری قضایی قرار گرفتند.

انجمن حقوق بشر افزود: این اقدامات رسمی همزمان با پوشش رسانه ای تحریک آمیز انجام گرفته است و مقامات بحرینی اطلاعات موجود پیرامون تجاوز های متعدد؛ از جمله جلوگیری از برپایی نماز جمعه شیعیان بحرین را انکار می کند.
انتهاي پيام / 137


کد مطلب: 51882

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51882/اقدامات-امنیتی-پیگیری-وضعیت-سلامت-آیت-الله-قاسم-مختل-می-سازد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir