دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 51932
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم:

افتتاح 5 پروژه جمعیت هلال احمر قم با اعتبار 5.2 میلیارد تومانی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به افتتاح 5 پروژه جمعیت هلال احمر گفت: که اعتبار صرف شده برای به بهره برداری رسیدن این پروژه‌ها 5 میلیارد و 200 میلیون تومان بود.
افتتاح 5 پروژه جمعیت هلال احمر قم با اعتبار 5.2 میلیارد تومانی
افتتاح 5 پروژه جمعیت هلال احمر قم با اعتبار 5.2 میلیارد تومانی

به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان امروز با اشاره به موقعیت جغرافیایی جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: این جمعیت در مرکز کشور فعالیت دارد. جمعیت هلال احمر استان قم در قضیه زلزله بم توانست که در کوتاه ترین زمان ممکن، تیم امدادگری خودش را با امکانات کامل به منطقه زلزله زده اعزام کند.

 وی ادامه داد: زمینی به وسعت چهار هزار و 800 متر به جمعیت هلال احمر استان قم داده شده است که امیدوار هستیم پروانه ساخت برای این زمین به صورت رایگان صادر شود و بتوانیم با کمک خیرین ساختمانی برای جمعیت هلال احمر استان قم در منطقه پردیسان احداث کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به حمایت های مدیران استان ز جمعیت هلال احمر گفت: درخواست داریم که ساختمان‌های امانی که اکنون در اختیار جمعیت هلال احمر استان قم قرار دارد، به صورت کامل به این جمعیت واگذار شود.

گلفشان با اشاره به همکاری نیروی انتظامی استان قم با جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این همکاری در سطح کشور بی نظیر بوده و همکاری نیروی انتظامی استان قم با جمعیت هلال احمر این استان خوب بوده است.

وی ادامه داد: آیت‌الله اعرافی یکی از اعضای هیأت مدیره جمعیت هلال استان قم است و به دنبال اعتماد سازی بین مردم و این جمعیت هستیم.

گلفشان با اشاره به پروژه‌های جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: در دهه کرامت پنج پروژه این جمعیت افتتاح شد که اعتبار صرف شده برای به بهره برداری رسیدن این پروژه‌ها پنج میلیارد و 200 میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور قول تخصیص 300 میلیون تومان برای تکمیل تعدادی از پروژه‌های این جمعیت را در استان قم داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در پایان خاطرنشان کرد: صدا و سیما باید همچون دستگاه‌های دیگر برای آموزش همگانی در زمینه امدادرسانی به جمعیت هلال احمر کمک کند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcj8hei.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما