دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 51956
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌‌ بوكس استان قم خبر داد

اعزام 2 بوكسور قم به رقابت‌هاي قهرماني نونهالان كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌‌ بوكس استان قم گفت: دو مشت‌زن مستعد و آينده‌دار در تركيب تيم قم به رقابت‌هاي بوكس قهرماني نونهالان كشور اعزام شدند.
اعزام 2 بوكسور قم به رقابت‌هاي قهرماني نونهالان كشور
اعزام 2 بوكسور قم به رقابت‌هاي قهرماني نونهالان كشور
به گزارش قم نیوز، مجید عباس‌زاده امروز اظهار کرد: نفرات اعزامی به مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان کشور در حالی انتخاب شدند که هدایت آنها را یکی از مربیان خوب و موفق این رشته یعنی مهدی یعقوب‌لو بر عهده دارد و امیدوار به موفقیت مشت‌زنان آینده‌دار قم هستیم.

وی اضافه کرد: علی یعقوب‌لو و علیرضا شعبان به عنوان دو نماینده هیأت‌‌‌‌ بوکس استان قم در این دوره از رقابت‌ها به روی رینگ می‌روند، در حالی که فدراسیون بوکس میزبانی این مسابقات را به هیأت‌‌‌‌ بوکس همدان سپرده و نمایندگان قم راهی این رقابت‌ها شده‌اند.

رئیس هیأت‌‌‌‌ بوکس استان قم ابراز کرد: مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان کشور از امروز در شهر همدان برگزار می‌شود و تیم قم در حالی راهی این مسابقات شده است که خوشبختانه در دور قبلی پیکارهای کشوری این رده سنی علی یعقوب‌لو نماینده موفق قم بود و صاحب گردن‌آویز طلا شد.

وی ابراز کرد: با توجه به تصمیم برای اعزام تیم منتخب هیأت‌‌‌‌ بوکس قم به مسابقات نونهالان کشور، به باشگاه‌های این رشته اعلام شد که متولدین سال‌های ۸۴ و ۸۵ را برای شرکت در این رقابت‌ها معرفی کنند و در نهایت اعزام این دو بوکسور خوش‌آتیه قطعی شد.

عباس‌زاده در ادامه به برنامه‌ریزی این هیأت‌‌‌‌ برای برگزاری پیکارهای قهرمانی بوکس قم اشاره و عنوان کرد: مسابقات بوکس قهرمانی قم در رده سنی جوانان با حضور متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1377 تا 1379 و در رده سنی بزرگسالان با حضور بوکسورهای متولد یازدهم دی‌ماه سال 1355 تا 1377 روزهای 19 و 20 مرداد در خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله نیروگاه قم برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: تمامی قهرمانان و ملی‌پوشان این رشته ملزم به حضور در مسابقات قهرمانی استان هستند و با توجه به نزدیک بودن مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور، نفرات اعزامی قم با توجه به سهمیه اعلام شده از سوی فدراسیون با تصمیم کمیته فنی از بین نفرات برتر مسابقات انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfv1dt.w6dytagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما