سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 51992
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم خبر داد

تعطیلی واحد اخذ عوارض شهرداری در اتاق اصناف قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: واحد اخذ عوارض شهرداری در این اتاق براساس رای دیوان عدالت اداری تعطیل شد.
تعطیلی واحد اخذ عوارض شهرداری در اتاق اصناف قم
به گزارش قم نیوز، سید ابراهیم صحفی در قم با اشاره به تعطیل شدن واحد اخذ عوارض شهرداری در اتاق اصناف استان قم اظهار کرد: طی چند سال گذشته با تعاملات و توافقات انجام شده با شهرداری و برای خدمت به کسبه و سهولت در پرداخت عوارض سالانه شهرداری توسط واحدهای صنفی قم، در اتاق اصناف استان واحدی با چندین پرسنل ایجاد شد.

وی ادامه داد: پس از آغاز فعالیت واحد اخذ عوارض شهرداری در اتاق اصناف استان قم، همزمان حق عضویت اتحادیه‌ها و عوارض شهرداری دریافت می‌شد و این کار یک خدمت به اصناف و تعاملی با شهرداری برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهر قم بود.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: یکی از اتحادیه‌های صنفی زیر مجموعه این اتاق بدون اطلاع و مشورت، در خصوص دریافت عوارض شهرداری در اتاق اصناف قم، به دیوان عدالت اداری شکایت کرد و دیوان بر اساس قانون قبلی نظام صنفی رای صادر کرد که اتاق اصناف حق دریافت عوارض شهرداری را ندارد.

صحفی با اشاره به اجرای حکم دیوان عالی اداری کشور در خصوص تعطیلی واحد اخذ عوارض شهرداری در اتاق اصناف استان قم اظهار کرد: به محض ابلاغ این حکم از اواسط تیرماه این واحد تعطیل شد، این اقدام موجب به زحمت افتادن و اعتراض بسیاری از کسبه و اتحادیه‌های صنفی استان قم شده است.

وی ادامه داد: اتاق اصناف استان قم برای خدمت به اصناف استان و سهولت در پرداخت عوارض سالیانه و استفاده از تخفیفات و همچنین همکاری با شهرداری برای خدمت رسانی به شهر کریمه اهل‌بیت(س) از طریق قانونی پیگیر اصلاح و رفع مشکل تعطیلی واحد اخذ عوارض شهرداری است.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: امیدوارم با حمایت مدیران استان مشکل به وجود آمده در خصوص تعطیلی واحد اخذ عوارض شهرداری در اتاق اصناف قم برطرف شود و خانواده بزرگ اصناف استان بتوانند در ابتدای هر سال نسبت به پرداخت عوارض سالیانه شهرداری اقدام نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اتاق اصناف استان قم و اتحادیه‌های صنفی در مسیر اجرای قانون و کمک به بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال و تعامل با ادارات و همکاری‌های لازم را دارند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf01dt.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما