چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 52040
منبع : خبرگزاری فارس

فرمانده انتظامی استان قم: برخی افراد و رسانه‌های غیرمسؤول به امنیت روانی جامعه لطمه می زنند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم شکاف بین امنیت روانی و آمارپردازی‌های بی اساس توسط برخی افراد و رسانه‌های غیرمسؤول در شبکه‌های مختلف اجتماعی را موجب تخریب ساختار امنیت روانی در جامعه دانست.
فرمانده انتظامی استان قم: برخی افراد و رسانه‌های غیرمسؤول به امنیت روانی جامعه لطمه می زنند
به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی در دیدار با دادستان قم که به منظور بررسی جرایم مهم و همچنین کنترل سرقت‌ها در سطح استان قم تشکیل شده بود، ضمن قدردانی از حمایت‌های کم سابقه دستگاه قضائی به‌ویژه دادستان، بر استفاده از استعدادها و توانمندی‌های انتظامی و قضائی برای مهار و کنترل جرایم بویژه سرقت‌ها تاکید کرد.

وی احساس امنیت را بر اساس مختصات ارزش گذاری امنیت در سطح کشور خوب ارزیابی و اعلام کرد: استان قم از نظر رضایتمندی در طراز بالایی قرار دارد .

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر مقابله جدی با بسترهای جرم و همچنین گسترش فعالیت‌ها دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی به منظور کنترل و پیشگیری از جرایم به تامین و ایفای نقش و سهم دستگاه‌های یاد شده اشاره و بر نهادینه شدن این ایده تاکید کرد.

مجتبایی شکاف بین امنیت روانی و آمارپردازی‌های بی اساس توسط برخی افراد و رسانه‌های غیرمسؤول در شبکه‌های مختلف اجتماعی را موجب تخریب ساختار امنیت روانی در جامعه دانست و شفافیت و واقع بینی را در انعکاس اخبار استان قم مورد تاکید قرار داد.

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر گسترش فعالیت‌های انتظامی، اطلاعاتی و ترافیکی برای دستیابی به امنیت فراگیر، به آشکارسازی برخی مجازات‌ها به شیوه‌هایی که با شرایط معنوی و فرهنگی استان قم هماهنگی داشته باشد اشاره و پیدا کردن مدلی از آگاه سازی مجرمان نسبت به عقوبت و نتیجه اقدامات مجرمانه شان را ضروری دانست .

مجتبایی در پایان بر اقدامات مشترک دادستانی و پلیس قم به منظور زمین گیر کردن مجرمان و سارقان سابقه دار تاکید کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcawwnm.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما