چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 52056
منبع : خبرگزاری فارس
معاون استاندار قم مطرح کرد

نقش بارز رسانه‌ها در امیدوار سازی مردم به آینده نظام

قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق توسط رسانه‌ها تاکید کرد و گفت:‌ رسانه‌ها نماینده مردم و وکیل دولت هستند و باید به رسالت‌های خود به درستی عمل کنند؛ اکنون نقش خبرگزاری‌ها در امیدوارسازی مردم نسبت به آینده نظام و کشور بسیار مهم است.
نقش بارز رسانه‌ها در امیدوار سازی مردم به آینده نظام
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس قم، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: کار خبر و رسانه حساسیت بسیاری دارد چرا که یک تیتر می‌تواند تاثیرات بسیاری را در جامعه به دنبال داشته است و اکنون نیز با گسترش شبکه‌های مجازی، اهمیت خبر و رسانه بیشتر شده است به همین علت اگر مراقبت‌های لازم در این حوزه مورد توجه قرار نگیرد گاهی دچار آسیب‌های سنگین می‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه انتقال اخبار و اطلاعات درست در دلگرمی و نشاط مردم تاثیرگذار است، اضافه کرد: کار خبری از نظر مثبت و منفی بسیار مهم است به همین علت باید باید نسبت فعالیت رسانه‌ای و خبری خود حساس باشیم.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به اینکه رسیدن به بلوغ در فضای مجازی نیاز به زمان دارد، تصریح کرد: باید به جایی برسیم که مطالب آموزنده در شبکه‌های مجازی منتشر شود.

وی از لزوم اطلاع‌رسانی دقیق توسط رسانه‌ها یاد کرد و گفت:‌ رسانه‌ها نماینده مردم و وکیل دولت هستند و باید به رسالت‌های خود به درستی عمل کنند؛ اکنون نقش خبرگزاری‌ها در امیدوارسازی مردم نسبت به آینده نظام و کشور بسیار مهم است.

عالی‌پور با تاکید بر اینکه خبرگزاری‌ها باید نسبت به مباحث دلگرم کننده و امیدوار کننده مردم اهتمام داشته باشند، مطرح کرد: اکنون به اشتباه مباحث ناامید کننده مطرح می‌شود در حالی که خبرگزاری ها در بهبود شرایط کشور نقش مهمی دارند و با حضور به موقع و تاثیرگذار می‌توانند نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch-vnm.23nimdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما