چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 52058
منبع : روابط عمومی

واحد صنعتي و آتش نشان نمونه شهرك هاي صنعتي قم تجليل مي شوند

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم شناسايي و تجليل از واحد صنعتي و آتش نشان نمونه در سطح شهرك هاي صنعتي را فرصتي براي معرفي بخشي از توانمندي هاي موجود دانست.
واحد صنعتي و آتش نشان نمونه شهرك هاي صنعتي قم تجليل مي شوند
واحد صنعتي و آتش نشان نمونه شهرك هاي صنعتي قم تجليل مي شوند
به گزارش قم نیوز، امير طيبي نژاد با اعلام اين خبر اظهارداشت: همزمان با روز ملي حمايت از صنايع كوچك و طي مراسمي كه توسط سازمان صنايع كوچك وشهرك هاي صنعتي ايران برگزار مي شود از واحد صنعتي و آتش نشان نمونه در سطح شهرك هاي صنعتي قم تجليل مي شوند.

وي برگزاري همايش ها و تقدير از  برترين ها را فرصنتي مناسب براي معرفي توانمندي هاي شهرك هاي صنعتي برشمرد و تصريح كرد: واحدهاي صنعتي و فعالان برتر زيادي در سطح شهرك ها و نواحي صنعتي قم مشغول بكار هستند كه هر كدام در نوع و رسته فعاليتي خود نمونه و صاحب نام در كشور و حتي منطقه هستند.

طيبي نژاد افزود: در طول سال و به فراخور زمان مانند هفته دولت، دهه مبارك فجر و روز صنعت و معدن واحدهاي نمونه شناسايي و مورد تقدير قرار مي گيرند و در واقع با اين اقدام توليد كنندگان استان به مردم و جوانان بعنوان الگوهايي عملي و عيني در موفقيت كسب و كار خود معرفي مي شوند.

وي ادامه داد: روز صنايع كوچك نيز فرصتي است كه سازمان صنايع كوچك با تدبير صورت گرفته نسبت به تجليل واحد صنعتي و آتش نشان برتر شهرك هاي صنعتي قم اقدام مي كند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjoyei.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما