چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 52072
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
با مشارکت جامعه المصطفی؛

ششمین جشنواره بین‌المللی شعر "دوباره غدیر" برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: ششمین جشنواره بین‌المللی شعر "دوباره غدیر" به همت بنیاد بین المللی غدیر و با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و جامعه المصطفی العالمیه برگزار می‌شود.
ششمین جشنواره بین‌المللی شعر "دوباره غدیر" برگزار می‌شود
ششمین جشنواره بین‌المللی شعر "دوباره غدیر" برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، ششمین جشنواره بین‌المللی شعر "دوباره غدیر" به همت بنیاد بین المللی غدیر و با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و جامعه المصطفی العالمیه برگزار می‌شود.

دبیرخانۀ این جشنواره با انتشار فراخوانی از شاعران، ادیبان و عاشقان ولایت و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خواست تا اشعار سروده شده خویش را با موضوعات، "حماسۀ غدیر"، " غدیر، امامت و ولایت"، "غدیر و پاسداری از حریم اهل بیت(ع)"، "غدیر و وحدت جهان اسلام" و "غدیر، نهج البلاغه" را جهت شرکت در جشنواره و ارزیابی به دبیرخانه این جشنواره واقع در تهران، بزرگراه شهید صدر، خیابان شهید بازدار(کامرانیه شمالی)، نبش کوچه ناهید، پلاک 18 ارسال نمایند.

گفتنی است؛ همۀ آثار برگزیدۀ پنج دورۀ قبل این جشنواره در پنج جلد به چاپ رسیده و در دسترس علاقمندان به شعر و ادب قرار گرفته است.

لازم به ذکر است؛ علاقه مندان می توانند برای شرکت در ششمین جشنواره بین‌المللی شعر "دوباره غدیر"، آثار ارزشمند خود را تا تاریخ 25 مرداد ماه جاری به پست الکترونیکی dobarehghadir6@gmail.com ارسال نمایند. زمان برگزاری این جشنواره نیز همزمان با دهه امامت و ولایت خواهد بود.

خاطرنشان ‌می‌شود؛ شاعران و علاقه‌مندان به شعر می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه‌های اینترنتی jashnvareh.ghadir.ir و alghadir.ir/new مراجعه نمایند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0xdt.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما