چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 52082
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

امر به معروف و نهی از منکر نشان دادن غیرت ایمانی در جامعه است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) گفت: خروجی اصلی در امر به معروف و نهی از منکر، نشان دادن غیرت ایمانی افراد در جامعه است.
امر به معروف و نهی از منکر نشان دادن غیرت ایمانی در جامعه است
امر به معروف و نهی از منکر نشان دادن غیرت ایمانی در جامعه است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: در باب امر به معروف و نهی از منکر باید به روش قرآن و اهل بیت(ع) تمسک جسته و سیره ائمه معصومین را مبنای اقدامات خود قرار بدهیم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم افزود: همه فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید منطبق با شرع مقدس باشد تا خدای ناکرده قدمی و قلمی خارج از محدوده شرع اتفاق نیفتد و این مساله دچار افراط و تفریط نشود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) خاطرنشان کرد: هم سستی در باب امر به معروف و نهی از منکر و هم خروج از چارچوب شرع مقدس و تجاوز از حدود این مساله مورد انتقاد شارع است و باید دقت کافی و لازم وجود داشته باشد.

امام جمعه قم در ادامه اظهار داشت: در باب امر به معروف و نهی از منکر، آمرین دو خروجی مهم را متوقع هستند که اولا این امر به معروف و نهی از منکرتاثیرگذار باشد و خروجی آن در متن عمومی جامعه پدیدار شود و ثانیا آنچه را آن ها تلاش می کنند حجتی در برابر اوامر الهی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: خروجی اصلی در امر به معروف و نهی از منکر، نشان دادن غیرت ایمانی افراد در جامعه است.

وی در پایان تاکید کرد: در این فریضه الهی باید به این دو مسأله توجه جدی شود تا یاس و ناامیدی در آمران به معروف و ناهیان از منکر ایجاد نشود.

انتهای پیام /
https://qomnews.ir/vdcgxz9n.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما