کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با ابلاغ رئيس فدراسيون

جعفري سرپرست هیأت بدن‌سازي و پرورش‌اندام قم شد

مرتضايي‌كيا نيامده رفت

خبرگزاری فارس , 18 مرداد 1396 ساعت 22:01

قم نیوز: سرپرست جدید هیأت بدن‌سازي و پرورش‌اندام استان قم تا زمان برگزاري مجمع انتخابات اين هیأت‌‌‌‌ ورزشي از سوي فدراسيون معرفي و منصوب شد.


به گزارش قم نیوز، هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام بعد از پایان دوره چهار ساله ریاست یکی از چهره‌های شاخص قوی‌ترین مردان ایران یعنی مجید تلخابی، برای دومین بار دست‌خوش تغییر شد تا محمد جعفری به عنوان سرپرست سکان‌دار این هیأت‌‌‌‌ ورزشی شود.

هیأت‌‌‌‌ بدن‌سازی و پرورش‌اندام یکی از هیأت‌های ورزشی فعال استان قم است که تعداد ورزشکاران زیادی زیر مجموعه خود دارد و در رشته‌های متنوع نظیر پاورلیفتینگ، بدن‌سازی، قوی‌ترین مردان، پرس سینه و چندین رشته دیگر در میادین داخلی و برون‌مرزی به میدان می‌روند.

مجید تلخابی آخرین رئیس این هیأت‌‌‌‌ ورزشی است که در ششمین روز اردیبهشت ماه سال 1392 با رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم در حضور رئیس فدراسیون این رشته و مدیر کل وقت ورزش و جوانان استان قم برای مدت چهار سال رئیس این هیأت‌‌‌‌ شد.

دوره چهار ساله ریاست مجید تلخابی در اردیبهشت ماه امسال به پایان رسید و نخستین تغییر بعد از رفتن تلخابی، ابلاغ رسمی رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام ایران برای سرپرستی موسی مرتضایی‌کیا در این هیأت‌‌‌‌ ورزشی بود اما مرتضایی‌کیا هنوز نیامده بلافاصله از این هیأت‌‌‌‌ رفت.

در واقع از موسی مرتضایی‌کیا شناخت چندانی در دست نبود ولی با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان قم و ابلاغ رئیس فدراسیون، وی در خرداد ماه به‌ عنوان سرپرست هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم منصوب شد تا مدیریت رشته‌های متنوع فعال در این هیأت را تا زمان برگزاری مجمع انتخابات را بر عهده گیرد.

اما مرتضایی‌کیا تنها مدت کوتاهی سرپرست هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم بود و با رفتن غیر منتظره وی از این هیات، بلافاصله دکتر محمد جعفری رئیس سابق هیأت‌‌‌‌ بوکس استان قم که از چهر‌ه‌های شناخته شده این رشته در ورزش ایران و استان قم به شمار می‌رود، مسوولیت سرپرست هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم را با ابلاغ رسمی از سوی ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام ایران عهده‌دار شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 52090

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52090/جعفري-سرپرست-هیأت-بدن-سازي-پرورش-اندام-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir