پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 52103
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

موفقيت رزمي‌كاران قم در كسب 5 مدال آرنيس مردان ايران

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از موفقيت رزمي‌كاران قم در كسب پنج مدال رنگارنگ پيكارهاي آرنيس مردان ايران خبر داد.
موفقيت رزمي‌كاران قم در كسب 5 مدال آرنيس مردان ايران
به گزارش قم نیوز، سجاد خورشیدی در قم، اظهار کرد: رقابت‌های آرنیس انتخابی تیم ملی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی در هر دو بخش مردان و بانوان به انجام رسید و خوشبختانه نمایندگان قم در هر دو قسمت مدال‌های متنوع و عناوین با ارزشی کسب کردند.

وی با بیان اینکه بانوان رزمی‌کار موفق به کسب 6 مدال شامل سه طلا، دو نقره و یک برنز انتخابی تیم ملی آرنیس شدند، ابراز کرد: در بخش مردان نیز شاهد درخشش تیم رزمی قم بودیم و این پیکارها سه نشان طلا، یک نقره و یک برنز برای تیم مردان قم به همراه داشت.

دبیر هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم در ادامه به مدال‌آوران تیم هیأت‌‌‌‌ قم اشاره و بیان کرد: در وزن منهای ٥٨ کیلوگرم این پیکارها یکی از بهترین‌های چند سال اخیر رزمی قم و دارنده عنوان از ماسبقات جهانی یعنی علی کریمی به نمایندگی از قم به میدان رفت و صاحب نشان طلا شد.

وی با بیان اینکه دیگر نماینده قم در این رقابت‌ها یکی دیگر از چهره‌های شاخص رزمی قم یعنی فیروز مختاری بود، خاطرنشان کرد: مختاری نیز از جمله نفرات شاخص رزمی قم در سال‌های اخیر به شمار می‌رود که سال گذشته دست به کار بزرگی زد و علاوه بر اینکه نخستین‌بار قم را صاحب سهمیه بازی‌های سالنی آسیا در سال 2016 کرد، مدال برنز این رقابت‌ها را از سبک وکوتورین به ارمغان آورد.

خورشیدی افزود: در وزن منهای 65 کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی آرنیس علاوه بر فیروز مختاری، دیگر نماینده قم عبدالله صالحی‌نیا بود که هر دو ارائه مبارزات دیدنی مجوز حضور در فینال این وزن را کسب کردند و در واقع دیدار نهایی این وزن به قمی‌ها اختصاص پیدا کرد.

وی یاد آور شد: در دیدار نهایی وزن منهای 65 کیلوگرم عبدالله صالحی‌نیا و فیروز مختاری باید برای کسب مدال‌های طلا و نقره به میدان می‌رفتند اما مختاری به احترام هم‌باشگاهی خود از حضور در این مسابقه انصراف داد تا طلا نصیب صالحی‌نیا شود و مدال نقره به مختاری برسد.

دبیر هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم در پایان اظهار کرد: چهارمین مدال تیم اعزامی آرنیس قم در وزن منهای 70 کیلوگرم به دست آمد و ابوالفضل خلیلی در این وزن به مدال برنز رسید، ضمن اینکه پنجمین مدال را در وزن منهای 77 کیلوگرم قاسم مهدوی با اقتدار به دست آورد و طلایی شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcae6nm.49nuw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما