پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 52105
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

اعزام رزمي‌كاران قم به پيكارهاي جهاني 2017 / قم بر سكوي سوم كيك‌بوكسينگ ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از انتخاب دو ملي‌پوش اين هیأت‌‌‌‌ براي اعزام به پيكارهاي جهاني 2017 كيك بوكسينگ AIKIA خبر داد.
اعزام رزمي‌كاران قم به پيكارهاي جهاني 2017 / قم بر سكوي سوم كيك‌بوكسينگ ايران
به گزارش قم نیوز، جواد محمدزاده امروز در قم، اظهار کرد: انتخاب رزمی‌کاران موفق هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم برای عضویت تیم ملی کمیته کیک بوکسینگ AIKIA ایران در پیکارهای جهانی 2017 در حالی صورت گرفت که ملی‌پوشان قم در انتخابی‌ها چهره درخشانی داشتند.

وی با اشاره به درخشش دو تن از رزمی‌کاران قم در اوزان منهای 71 و 76 کیلوگرم انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ بیان کرد: سجاد قربانی در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم و محمدامین کریمی در وزن منهای ۷۱ کیلوگرم برای همراهی تیم ملی در مسابقات جام جهانی Persian World Cup 2017 انتخاب شدند.

رئیس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به درخشش این دو رزمی‌‌کار در انتخابی تیم ملی، افزود: قربانی و کریمی نمایندگان قم در هفدهمین دوره مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی برای اعزام به پیکارهای جهانی 2017 زیر نظر کمیته فول‌کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA بودند.

وی با اشاره به حضور تعداد 379 رزمی‌کار از 31 استان‌های مختلف کشور در انتخابی تیم ملی فول‌کنتاکت کیک بوکسینگ، بیان کرد: شرکت کنندگان در این پیکارها برای کسب عناوین برتر در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

محمدزاده افزود: در رده سنی بزرگسالان تعداد 220 رزمی‌کار، رده جوانان 103 فایتر و رده نوجوانان 56 کیک‌بوکسینگ‌کار در سالن ورزشی صدف کرمان خودرو به مصاف یکدیگر رفتند و با توجه به استقبال خوب ورزشکاران از این انتخابی، مجموعا 455 مسابقه تک حذفی در مدت دو روز برگزار شد تا نفرات برتر انتخاب شوند.

وی با تمجید از عملکرد رزمی‌کاران قم در این پیکارها، ابراز کرد: بیشترین تعداد شرکت کننده از استان‌های تهران، مازنداران، قم، اصفهان، همدان، فارس، مرکزی، کرمانشاه و کرمان بود و تیم قم مجموعا با کسب 9 مدال طلا، نقره و برنز بر سکوی سوم این پیکارها ایستاد.

رئیس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در پایان این مسابقات تهران با کسب هفت مدال طلا، دو نقره، هفت برنز  و 42 امتیاز قهرمان شد، اصفهان با کسب سه مدال طلا، سه نقره، 6 برنز  و 21 امتیاز عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و قم با سه مدال طلا، سه نقره، سه برنز و 18 امتیاز به مقام سوم دست یافت.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccpsqp.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما