کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم:

فستيوال فول كيك‌بوكسينگ بدون مجوز هیأت‌‌‌‌ رزمي قم اعتبار ندارد

خبرگزاری فارس , 19 مرداد 1396 ساعت 21:02

قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم گفت: برگزاري هشتمين دوره فستيوال هنرهاي رزمي در رشته‌هاي فول كيك‌بوكسينگ و دفاع شخصي بدون مجوز اين هیأت‌‌‌‌ اعتباري ندارد.



به گزارش قم نیوز، جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: پیرو انتظار اطلاعیه برگزاری مسابقاتی با عنوان هشتمین دوره فستیوال هنرهای رزمی در رشته‌های فول کیک‌بوکسینگ و دفاع شخصی باید یاد آوری کنم که سبک‌های رزمی برای برگزاری هر مسابقه‌ استانی یا اعزام به رقابت‌های کشوری باید با هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی قم هماهنگ شوند.

وی ادامه داد: همان‌طور که قبلا بارها اعلام شده، عزیزانی که قصد برگزاری هرگونه برنامه را دارند قبل از انتشار و اعلام آن برنامه حتما باید با هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم هماهنگی و همکاری لازم را انجام دهند و ورزشکاران عزیز قبل از شرکت در چنین برنامه‌هایی، اطلاعات دقیق آن را برای آگاهی بیشتر از هیأت‌‌‌‌ رزمی استعلام کنند.

رئیس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم با بیان اینکه مرادی به عنوان روابط عمومی و سجاد خورشیدی به عنوان دبیر این هیأت‌‌‌‌ ورزشی پاسخ‌گوی تمام برنامه‌های رزمی در قم هستند، اضافه کرد: اطلاعیه برگزاری مسابقات فول کیک‌بوکسینگ و دفاع شخصی هیچ‌گونه ارتباطی با این هیأت‌‌‌‌ ندارد.

وی تصریح کرد: عزیزان بدون توجه به رعایت مکاتبات اداری و بدون هماهنگی با هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی اقدام به نشر اطلاعیه کرده‌اند و به همین دلیل این برنامه از نظر هیأت‌‌‌‌ قانونی نبوده و هرگونه مسوولیت برگزاری و مسئولیت شرکت در آن بر عهده مجریان برنامه و خود شخص شرکت کننده است و هیأت‌‌‌‌ هیچ‌گونه مسوولیتی در این مورد ندارد.

محمدزاده بیان کرد: تمام عزیزان باید توجه کنند که مسئول کمیته دفاع شخصی استان قم استاد سیدمحمدباقر مدینه است و به غیر از وی، هیچ فردی نماینده دفاع شخصی استان نیست، بنابراین هرگونه اطلاع‌رسانی و برگزاری برنامه‌های دفاع شخصی در استان قم بدون هماهنگی هیأت‌‌‌‌ و نمایند استان کاملا غیر قانونی است.

رئیس هیأت‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم در پایان تصریح کرد: در صورت تکرار برگزاری و اطلاع‌رسانی هرگونه برنامه بدون هماهنگی با هیأت‌‌‌‌ رزمی قم، مسوولان برگزاری حتما می‌بایست در کمیته انضباطی هیأت‌‌‌‌ برای ارائه توضیح در مورد برنامه‌های خود حاضر شوند.

انتهای پیام /137


کد مطلب: 52127

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52127/فستيوال-فول-كيك-بوكسينگ-بدون-مجوز-هیأت-رزمي-قم-اعتبار-ندارد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir