کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفته چهارم ليگ فوتسال نوجوانان قم

آتليه‌طهران قم بي‌رقيب مي‌تازد / انصار جاي ذاكر را گرفت

خبرگزاری فارس , 20 مرداد 1396 ساعت 1:00

قم نیوز: چهارمين هفته رقابت‌هاي ليگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌هاي استان قم با يكه‌تازي آتليه‌طهران در گروه نخست و جابجا شدن صدرنشين در گروه دوم به پايان رسيد.


به گزارش قم نیوز، چهارمین هفته رقابت‌های لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم در حالی به پایان رسید که 12 تیم حاضر در این رقابت‌ها در دو گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در چهارمین هفته لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم تیم آرش با نتیجه جالب توجه هفت بر دو از سد تیم اعتماد ملی گذشت، فوتسالیست‌های نبرد با چهار گل به منتظران باختند و مهدی‌یار در جدال با تیم المپیاد جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و 6 بر دو صاحب برتری شد.

حساس‌ترین مسابقه این هفته از گروه دوم مقدماتی بین دو تیم بالانشین جدول یعنی ذاکر و انصار تیم‌های اول و دوم رده‌بندی به انجام رسید که در پایان فوتسالیست‌های تیم انصار با نتیجه چهار بر دو حریف خود را شکست داده و جای ذاکر را در صدر جدول گرفتند.

تنها تساوی هفته نیز در دیدار تیم‌های فوتسال شهید رئیس کرمی و الوند رقم خورد که تساوی دو بر دو بود، ضمن اینکه در جدال تیم‌های مرصاد و آتلیه‌طهران از گروه نخست مقدماتی، فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران برای تضمین صدرنشینی خود هشت بر یک حریف را در هم کوبیدند.

در جدول رده‌بندی گروه نخست رقابت‌های لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم تا پایان هفته چهارم تیم آتلیه‌طهران با کسب 12 امتیاز در صدر است، تیم شهید رئیس کریمی با هفت امتیاز، مهدی‌یار با 6 امتیاز، الوند با پنج امتیاز، المپیاد با سه امتیاز و مرصاد با یک امتیاز در رده‌های دوم تا ششم هستند.

در گروه دوم نیز در حال حاضر تیم انصار با کسب 10 امتیاز در جایگاه نخست است، ذاکر با 9 امتیاز در رده دوم، منتظران با هفت امتیاز سوم، آرش با 6 امتیاز چهارم، نبرد و اعتماد ملی نیز هر کدام یک امتیاز دارند و در رده‌های پنجم و ششم گروه دوم جای گرفته‌اند.

انتهای پیام /  137


کد مطلب: 52132

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52132/آتليه-طهران-قم-بي-رقيب-مي-تازد-انصار-جاي-ذاكر-گرفت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir