جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 52142
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار هرمزگان خبر داد

برگزاری اجلاس سراسری نماز در هرمزگان

قم نيوز : قم نیوز: استاندار هرمزگان گفت: اجلاس سراسری نماز آذر ماه سال جاری در هرمزگان برگزار می شود.
برگزاری اجلاس سراسری نماز در هرمزگان
به گزارش قم نیوز، جاسم جادری در بیست و ششمین اجلاسیه سراسری نماز و هفتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) که پنجشنبه شب در سالن همایش‌های بین المللی غدیر برگزار شد، با اشاره به اینکه در آذرماه اجلاس سراسری نماز در هرمزگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: به دلیل اینکه هرساله اجلاس نماز در استان هرمزگان برگزار می‌شود این استان با نام امام سجاد(ع) مزین شده است.

وی افزود: استان هرمزگان در سال گذشته نیز افتخار برگزاری اجلاس پیرغلامان امام حسین(ع) را داشته است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه بهره این اجلاس تقویت دین و برپا شدن نماز است، عنوان کرد: با استفاده از این کنگره‌ها و همایش‌ها باید به سمت درک آثار نماز  در زندگی خود حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید در نظر داشته باشیم که در جامعه چه مقدار به نماز اهمیت داده می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر انسان می‌خواهد در زندگی دنیوی و اخروی خود به درجات متعالی برسد باید ابتدا خودش را بشناسد و هدف از آفرینش خویش را درک کند سپس با خودسازی و درک شرایط به سمت رستگاری حرکت کند.

جادری با بیان اینکه در راستای ساختن کشور و رسیدن به موفقیت راه بسیار سختی در پیش داریم، تصریح کرد: جوانان باید در عرصه سرمایه گذاری و انجام فعالیت‌های اقتصادی در صحنه حاضر و برای موفقیت کشور با یکدیگر و دولت همکاری داشته باشند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdxf0k.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما