کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مربی تیم فوتسال هیأت‌‌‌‌ قم:

اگر بازیکنان آتلیه قم را داشتم قهرمان لیگ می‌شدم

بدشانس‌ترین مربی لیگ هستم

خبرگزاری فارس , 21 مرداد 1396 ساعت 7:00

قم نیوز: مربی تیم فوتسال هیأت‌‌‌‌ قم گفت: باید تیم هیأت‌‌‌‌ قم را برای ادامه بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تقویت کنیم.


به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ثانی در پایان مسابقه تیمش با آتلیه‌طهران قم در هفته هفتم از نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی به دلیل اینکه شهرآورد و دربی فوتسال قم در لیگ برتر ایران بود واقعا سطح بالایی داشت.

وی ادامه داد: این مسابقه از نظر فنی واقعا در سطح بالایی برگزار شد و حساسیت‌های آن به دلیل اینکه بازی بین فوتسالیست‌های خوب قم برگزار می‌شد بالا بود، بازیکنانی هم که در ترکیب دو تیم بودند اکثرا شاگردان من در تیم‌های مختلف بوده‌اند و شناخت خوبی از آنها داشتم.

مربی تیم فوتسال هیأت‌‌‌‌ قم تصریح کرد: من فکر می‌کنم بدشانس‌ترین مربی حال حاضر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران هستم، چون همه بازی‌های لیگ را خوب بازی می‌کنیم اما متاسفانه نتیجه نمی‌گیریم، دلیل مهم هم این است که ما تیم‌مان دیر بسته‌ایم و اکثر بازیکنان ما جوان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از بازی‌ها اعتماد به نفس بچه‌‌های ما پایین است چون جوان هستند، با این حال به تیم خودم به خاطر بازی خوبی که در مقابل همشهری خود انجام داد تبریک می‌گویم چون واقعا خوب بازی می‌کنیم و همه آنهایی هم که بازی را دیدند اذعان کردند که ما بازی خوبی ارائه می‌دهیم ولی روی اشتباهات فردی می‌بازیم.

ثانی تصریح کرد: اگر تیم مقابل دست من بود من قهرمان لیگ برتر فوتسال می‌شدم، چون آنها جمعی از بهترین‌های فوتسال قم هستند، آتلیه‌طهران واقعا تیم بسیار خوبی است ولی شما دیدید که نیمه دوم در مقابل انگیزه و بازی خوب بازیکنان جوان ما حرفی برای گفتن نداشت.

وی ابراز کرد: ما در نیمه دوم به مراتب بهتر کار کردیم و آنها بیشتر دفاع کردند، ولی متاسفانه گل بدی خودریم و این موجب شد تا شیرازه تیم ما از هم بپاشد، ولی امیدواریم که روز به روز بهتر باشیم و در بازی‌های آینده نمایش بهتری ارائه کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

مربی تیم فوتسال هیأت‌‌‌‌ قم در پایان راجع به اینکه به آینده امیدوار هستید یا خیر، تصریح کرد: برای ادامه فصل فصل واقعا پای ما روی پوست پیاز است، اگر تیم را تقویت کنیم می‌توانیم موفق باشیم، قول‌هایی داده‌اند برای تقویت تیم اما اگر نشود باید تا پایان لیگ منتظر اما و اگرها باشیم.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52163

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52163/اگر-بازیکنان-آتلیه-قم-داشتم-قهرمان-لیگ-می-شدم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir