کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محقق و پژوهشگر حوزوی عنوان کرد

۱۲ نماد شیطان پرستی در «کلش آف کلنز»

خلأ جدی بازی‌‌های جذاب برای نسل نوجوان و جوان در کشور

خبرگزاری فارس , 21 مرداد 1396 ساعت 11:45

قم نیوز: استاد تربیت مربی کودک گفت: دشمن با استفاده از برنامه‌ها و بازی‌هایی مانند «کلش آف کلنز» که دارای حدود ۱۲ نماد شیطان پرستی است، در خانه‌ها و کنار پدر‌ها و مادر‌ها در حال منحرف کردن فرزندان و نسل جوان است.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام ابراهیم فرمانی در دوره آموزشی تربیت مربی کودک که صبح امروز به همت مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد به بیان عملکرد دشمنان برای به انحراف کشیدن کودکان و نوجوانان و بررسی راهکارهای موجود برای مقابله با این انحرافات پرداخت و اظهار کرد: دشمن با استفاده از برنامه‌ها و بازی‌هایی مانند «کلش آف کلنز» که دارای حدود ۱۲ نماد شیطان پرستی است، در خانه‌ها و کنار پدر‌ها و مادر‌ها در حال منحرف کردن فرزندان ما است.

وی ادامه داد: وظیفه ما به خصوص مسؤولان این است که در کنار فرهنگ سازی جدی، به ساخت و تولید بازی‌ها و برنامه‌هایی که جذابیت بالایی دارند بپردازیم تا فرزندانمان بتوانند از این فضای ایجاد شده توسط دشمن جدا شوند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه خود با مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که فرمودند شما که کار تربیتی و پرورشی می‌کنید، درست در نقطه اصلی و اساسی حرکت می‌کنید و خلأ لحظه را پر می‌کنید گفت: بنده با توجه به احاطه‌ای که در عرصه کودک و نوجوان دارم امروزه این خلأها را دوچندان می‌بینم.

زمانی اظهار کرد: کسی که می‌خواهد در عرصه کودک و نوجوان فعالیت داشته باشد باید بر سه امر مهم تربیت واقف باشد که یکی از این سه امر به اصطلاح سوز داشتن، به معنای عشق، علاقه و دغدغه کودک را داشتن است.

وی ادامه داد: کودکان مخاطبانی هستند که به اقتضای سنشان شیطنت داشته و حدود چهار برابر مربی خود انرژی دارند، بنا بر این مربی‌هایی که سوز و دغدغه کودکان را نداشته باشند نمی‌توانند با مخاطبان خود ارتباط خوبی برقرار کنند.

مسؤول گروه فرهنگی تبلیغی شکوفه‌های آسمانی با بیان اینکه سوز و دغدغه داشتن برای کودکان به تنهایی کافی نیست، تصریح کرد: کسی که با کودک کار می‌کند باید از سواد کافی و بالا برخوردار باشد که در کشور ما به این موضوع بسیار کم بها داده می‌شود و برخی از معلمینی که در مقطع ابتدایی استخدام می‌شوند ضعیف هستند.

زمانی با بیان اینکه کشور فنلاند به دلیل تحول در سیستم آموزش مقطع ابتدایی خود به عنوان کشور دارای رتبه اول آموزشی مطرح است، گفت: این در حالی است که در کشور ما به این موضوع اهمیت داده نمی‌شود. کسی که می‌خواهد با کودک سروکار داشته باشد حتما باید با زبان و اصول تربیتی آن‌ها آشنا باشد.

وی داشتن مهارت را از امور دیگر تربیتی دانست و افزود: افرادی هستند که فارغ التحصیل رشته‌های مختلف روان‌شناسی کودک بوده اما هیچ گونه مهارتی در ارتباط با کودکان ندارند.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان بهترین روش برای آموزش همراه با تاثیرگذاری بیشتر را روش القا غیر مستقیم دانست و خاطرنشان کرد: تمام اندیشمندان جهان بر آموزش غیر مستقیم به کودکان اتفاق نظر دارند و ما هم باید برای انتقال مفاهیم و آموزه‌های دینی به این سمت حرکت کرده و با ایجاد جذابیت، کودکان را به شکلی که در آموزههای اسلامی است تربیت کنیم.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52175

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52175/۱۲-نماد-شیطان-پرستی-کلش-آف-کلنز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir