شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 52177
منبع : روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم

اهداء خون كاركنان شركت شهركهاي صنعتي قم همزمان با روز صنايع كوچك

قم نيوز : قم نیوز: جمعي از كاركنان شرك شهرك هاي صنعتي استان قم همزمان با 21 مرداد روز حمايت از صنايع كوچك با حضور در مركز انتقال خون استان، خون خود را اهدا كردند.
اهداء خون كاركنان شركت شهركهاي صنعتي قم همزمان با روز صنايع كوچك
به گزارش قم نیوز؛ امير طيبي نژاد  با اعلام اين خبر اظهارداشت: همزمان با 21 مرداد روز حمايت از صنايع كوچك جمعي از كاركنان شرك شهرك هاي صنعتي استان قم خون خود را که مایه ی زندگی و عشق و امید است به بیماران و نیازمندان اهداء نمودند.

وي با اشاره به اينكه اين اقدام در راستای اجرای طرح اهدا ونذر خون و همچني در ايام بزرگدات روز انتقال خون و همچنين 21 مرداد صورت گرفت گفت:  این برنامه حركتي بود در راستاي ترویج فرهنگ اهدای خون به نيازمندان و تعميق بخشي به روحيه ايثارگري و ازخودگذشتگي.

طيبي نژاد افزود: نياز به خون سالم در جامعه پزشکی کنونی نیاز بلامناقشه ای است که همگان به آن واقفند و بی شک با توجه به عدم امكان تهیه این ماده حیاتی به شکل مصنوعی تنها راه تهیه آن اهداء خون می باشد که در فرهنگ اسلامی ما هم جایگاه ویژه ای دارد بر ما نیز لازم است که در تبیین و حمایت از این سنت حسنه آن را ارج نهیم .

وي ادامه داد: به آحاد جامعه نيز توصيه مي كنيم به منظور لبيك به مقام معظم رهبري و مراجع عظام تقليد در طول سال و بمناسبت هاي مختلف طي زمانبندي مشخص می‌توانند با اهدا ونذر خون خود ضمن بهره مندي از اجرو پاداش معنوي آن،  به دیگری  هم زندگی ببخشند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbz8bs.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما