> قم نیوز - دکتر گل فشان:پیگیر ایجاد پایگاه هوایی ثابت کشور در قم هستیم - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر گل فشان:پیگیر ایجاد پایگاه هوایی ثابت کشور در قم هستیم

سردار مجتبايی: تمرکز پليس بر روی مسائل امدادی و انتظامی است

روابط عمومی , 21 مرداد 1396 ساعت 14:15

قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم: پيگير ایجاد پایگاه هوایی ثابت کشور برای پرواز بالگردهای امدادی در قم هستیم. فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح های مشترک پليس قم و هلال احمر استان در حوزه" امنيت و سلامت"، گفت: تمرکز پليس بر روی مسائل امدادی و انتظامی است.


به گزارش قم نیوز؛ دکتر گل فشان در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم با بيان اينکه جاده کهک نیاز به امکانات امدادی زیادی دارد، خواستار پايگاه مشترک در اين منطقه از استان شد.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان قم با بيان اينکه مواردی از گم شدن افراد در کوير استان گزارش شده که به پرواز بالگرد امدادی منجر شده است، تاکيد کرد: پيگير هستيم تا قم به پایگاه هوایی ثابت کشور برای پرواز بالگردهای امدادی تبدیل شود.

در دیدار مدير عامل جمعيت هلال احمر استان قم با فرمانده انتظامی استان، سردار"کاظم مجتبايی"، با ابراز رضايت از ارتقاء سطح همکاري های مشترک، محصول اين هم افزايی را امنیت هر چه بهتر، آسايش، آرامش و سرعت عمل خدمت به مردم و کسب رضای الهی برشمرد.

وي دلسوزی و تعهد را از مصاديق حاکميت مفاهمه بين دو مجموعه هلال احمر و نيروی انتظامی دانست و از اين مولفه های بنيادی به عنوان يک پتانسيل و وحدت عمل ياد کرد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اينکه پلیس و هلال احمر در برنامه های تابستانی در کنار يکديگر خواهند بود، از هم گرايي دو دستگاه براي ساماندهی تمامی امکانات در رفع موانع خدمت رساني به زائران و همشهريان به عنوان فرايندی سازنده نام برد که رهاورد آن فرصتی برای تقرب به درگاه الهی خواهد بود.

وی ثمره با هم بودن را الگوسازی و تعميق به ساير نقاط کشور برشمرد و قوام، پايايی و پويايی دو دستگاه را ريشه در اين حلقه اتصال دانست.

سردار مجتبايی با اشاره به اجرای طرح های مشترک پليس قم و هلال احمر استان در حوزه امنيت و سلامت، شاکله اين انسجام را نهادينه سازی فرهنگ متعامل در مجموعه ها بيان کرد.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با بيان اينکه تمرکز ما بر روی مسائل امدادی و انتظامی است، پایگاه نعل بندان را به عنوان پایگاه مشترک پلیس و هلال احمر معرفی و خواستار توان افزایی بيش از پيش دو مجموعه برای نمود بهتر خدمات شد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 52183

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52183/دکتر-گل-فشان-پیگیر-ایجاد-پایگاه-هوایی-ثابت-کشور-قم-هستیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir