شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : 52186
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت‌‌‌‌ تکواندو استان قم خبر داد

برگزاري رقابت‌هاي 5 رده سني پومسه در قم

قم نيوز : قم نیوز: نايب‌رئيس هيات تكواندو استان قم از برگزاري پيكارهاي چهار رده سني پومسه قهرماني دختران و بانوان در خانه تكواندو قم خبر داد.
برگزاري رقابت‌هاي 5 رده سني پومسه در قم
برگزاري رقابت‌هاي 5 رده سني پومسه در قم
به گزارش قم نیوز، مریم یقینی امروز اظهار کرد: مسابقات ‌قهرمانی‌ پومسه‌ استان قم در ‌بخش ‌بانوان در حالی برگزار می‌شود که امسال تنها تیم بانوان قم در لیگ‌های کشور از همین رشته است و نفرات بسیار خوب و توانمندی در رده‌های سنی مختلف پومسه داریم.

وی ادامه داد: کمیته پومسه بانوان هیأت‌‌‌‌ تکواندو استان قم در نظر دارد روز جمعه بیستم مرداد ماه مسابقات قهرمانی پومسه بانوان قم را در تمامی رده‌های سنی شامل شکوفه، خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان و در تمامی ‌رده‌های ‌کمربند نظیر زرد، سبز، آبی، قرمز و مشکی برگزار کند.

نایب‌رئیس هیات تکواندو استان قم با بیان اینکه رقابت‌ها این دوره ویژه دختران و در بخش‌های انفرادی ‌و تیمی برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: تمامی علاقمندان به شرکت در این رقابت‌ها تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه نوزدهم مرداد ماه فرصت دارند و مسابقات روز جمعه به انجام می‌رسد.

وی سپس به شرایط ‌ثبت‌نام در این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: حضور افراد در رده‌های سنی مجاز، واریز وجه ثبت‌نام و ارسال تصویر و یا شماره فیش واریزی به همراه کد ملی، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و رده سنی از طریق کانال هیات باید تا زمان پیش‌بینی شده انجام گیرد.

یقینی ابراز کرد: ثبت‌نام علاقمند به حضور در این رقابت‌ها هرگز به شکل حضوری انجام نمی‌شود، ضمن اینکه ارائه اصل کارت بیمه ورزشی سال 96 در روز مسابقه الزامی است و در هنگام ثبت‌نام باید مشخصات افراد داوطلب به صورت کامل درج و فرستاده شود، زیرا در صورت مغایرت مشخصات فرستاده شده با اطلاعات فرد داوطلب در بانک اطلاعات فدراسیون، از ثبت‌نام فرد ممانعت می‌شود.

وی در پایان راجع به اینکه آیا از بخش بانوان امسال تیمی به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ‌های کشور حضور دارد یا خیر؟ تصریح کرد: در بخش پومسه دختران و بانوان قم در لیگ کشور به میدان می‌روند اما در قسمت کیوروگی برای حضور در رقابت‌های لیگ کشور برنامه‌ریزی نشده است.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcb08bs.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما