کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در وزن منهاي 54 كيلوگرم صورت گرفت:

حذف تكواندوكار قم از تيم ملي دانشجويان

رضاپور: باز هم رابطه كارساز شد

خبرگزاری فارس , 21 مرداد 1396 ساعت 18:20

قم نیور: نام تكواندوكار ملي‌پوش استان قم از تركيب نهايي تيم اعزامي ايران به پيكارهاي 2017 قهرماني دانشجويان جهان حذف شد.


به گزارش قم نیوز، بعد از ماه‌ها برگزاری رقابت‌های انتخابی متعدد، اردوهای تدارکاتی و تمرینات متنوع سرانجام ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی ایران به پیکارهای 2017 قهرمانی دانشجویان جهان مشخص شد اما کادر فنی تیم ملی بر خلاف انتظار نام ملی‌پوش تکواندو قم را از لیست نهایی این تیم حذف کرد.

این تکواندوکار ملی‌پوش علی چهرقانی است که از زمان برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی دانشجویان تا مرحله نهایی اردوی تیم ملی امیدوار به کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی دانشجویان بود اما کادر فنی تیم ملی از اعزام وی چشم‌پوشی کرد و چهرقانی را از تیم ملی کنار گذاشت.

این در حالی است که بعد از برگزاری انتخابی درون اردویی روز 24 تیر ماه تیم ملی تکواندو دانشجویان، علی چهرقانی ملی‌پوش تکواندو قم نیز با حضور در جمع 9 هوگوپوش ملی‌پوش، به تمرینات خود زیر نظر کادر فنی برای اعزام به پیکارهای جهانی ادامه داد.

اما در شرایطی که در اردوی نهایی تیم ملی تکواندو دانشجویان، چهرقانی در نخستین وزن تیم ملی یعنی منهای 54 کیلوگرم با آرمین هادی‌پور برای جلب نظر کادر فنی به منظور کسب سفر به رقابت‌های جهانی 2017 دانشجویان تلاش می‌کرد، مربیان این تیم هادی‌پور را برای اعزام انتخاب کردند.

این در حالی است که هدایت تیم ملی بر عهده سیدنعمت خلیفه است و رضا ایمان‌زاده و محمدتقی خضرایی مربیان این تیم هستند و بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی یونیورسیاد جهانی دانشجویان از 28 مرداد تا هشتم شهریور ماه در چین‌تایپه برگزار می‌شود.

مربی تیم هیأت‌‌‌‌ تکواندو استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با ابراز ناراحتی و تاسف از حذف نام تکواندوکار ملی‌پوش قم از لیست تیم اعزامی ایران به پیکارهای جهانی دانشجویان، تصریح کرد: به واقع حق علی چهرقانی بود که در ترکیب تیم ملی راهی این مسابقات شود و مزد ماه‌ها تمرین، تحمل سختی‌ها و فشار اردوهای تیم ملی را بگیرد.

روح‌الله رضاپور خاطرنشان کرد: آرمین هادی‌پور هیچ برتری نسبت به چهرقانی ندارد اما از کادر فنی تیم ملی گلایه دارم که بدون توجه به آمادگی و شرایط مطلوب چهرقانی ترجیح داد نام وی را از این اعزام حذف کرد و متاسفانه باید بگویم که باز هم رابطه کارساز شد.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 52203

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52203/حذف-تكواندوكار-قم-تيم-ملي-دانشجويان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir