يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب : 52211
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل راه‌آهن استان قم خبر داد

حمايت از پايان نامه‌هاي دانشجويان در حوزه راه‌آهن

قم نيوز : قم نیوز: مديركل راه‌آهن استان قم گفت: حمايت از پايان‌نامه‌هاي دانشجويان فوق ليسانس و دكترا در زمينه راه‌آهن با انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌هاي قم و صنعتي در دستور كار است.
حمايت از پايان نامه‌هاي دانشجويان در حوزه راه‌آهن
به گزارش قم نیوز، محسن اعتماد در قم، با اشاره به پروژه‌های هفته دولت اداره‌کل راه‌آهن اظهار کرد: بهره‌برداری از خط دوم ریلی ایستگاه گار به قمرود مهمترین پروژه است که بالغ بر 32 میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص پیدا کرده است که این امر در افزایش سرعت تأثیرگذار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مکانی برای آموزش کارکنان در اختیار قرار گرفته زیرا آموزش برای همکاران راه‌آهن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

مدیرکل راه‌آهن استان قم با اشاره به برخورد قطار با عابران گفت: حوادثی در این زمینه در سال‌های گذشته شاهد بودیم که به دلیل بی‌اطلاعی مردم در زمینه قدرت ترمز قطار است.درخواست برگزاری جلساتی با هیأت امنای مساجد، مدارس و شوراهای محل برای شفاف‌سازی این امر صورت گرفته است.

وی ادامه داد:‌ دو زیرگذر احداث شده که بالغ بر 800 میلیون تومان اعتبار برای آن صرف شده تا تردد و عبور و مرور آسان‌تر صورت گیرد.

اعتماد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های قم و صنعتی گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان فوق لیسانس و دکترا در زمینه راه‌آهن در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد:‌ احداث کارخانجات تعمیرات دیزل در دستور کار است که نزدیک به 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال از آنها بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca6unm.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما