کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسوول كميته فوتسال هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم خبر داد

فوتساليست‌هاي قم در راه المپيك 2018 / اعزام 4 تيم قمي به ليگ‌هاي كشور

خبرگزاری فارس , 22 مرداد 1396 ساعت 4:05

قم نیوز: مسوول كميته فوتسال هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم از اعزام تيم‌هاي باشگاهي چهار رده سني فوتسال قم به رقابت‌هاي كشوري و آمادگي فوتساليست‌هاي قم براي اعزام به المپيك 2018 جوانان خبر داد.


به گزارش قم نیوز، رضا بمانی در قم، اظهار کرد: مدیران باشگاه‌های فوتسال قم در صورت علاقه به حضور تیم‌های خود در مسابقات رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید لیگ‌های مناطق کشور باید درخواست کتبی خود را به هیأت‌‌‌‌ فوتبال قم ارائه کنند تا پس از آن معرفی‌نامه به کمیته فوتسال صادر شود.

وی در ادامه از تشکیل اردوی تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات المپیک 2018 فوتسال جوانان جهان خبر داد و افزود: به منظور آغاز تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتسال جوانان، نامه‌ای از فدراسیون فوتبال برای معرفی برترین فوتسالیست‌های قم به این هیأت‌‌‌‌ ارسال شده است.

مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم افزود: این نامه از سوی محمدرضا ساکت سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به 13 هیأت‌‌‌‌ استانی از جمله قم ارسال شده و از هیأت‌‌‌‌‌های مورد نظر خواسته شده به منظور تشکیل تیم فوتسال جوانان برای اعزام به رقابت های المپیک جوانان 2018 برترین بازیکنان خود را به فدراسیون معرفی کنند.

وی با بیان اینکه المپیک جوانان جهان در کشور آرژانتین برگزار می‌شود، عنوان کرد: ترکیب تیم اعزامی ایران به این رقابت‌ها از بین فوتسالیست‌های استان‌های آذربایجان‌شرقی، اصفهان، البرز، خوزستان، خراسان رضوی، مازندران، هرمزگان، فارس، مرکزی، قم، تهران، گیلان و اردبیل انتخاب خواهد شد.

بمانی بیان کرد: در واقع هدف فدراسیون فوتبال این است که تیم فوتسال جوانان برای حضور در رقابت‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین از بازیکنان واجد شرایط متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 به بالا در باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های برتر و دسته اول فوتسال کشور تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نامه به هیأت‌‌‌‌‌های 13 استان فرصت داده شده تا روز دهم شهریور ماه بازیکنان شاخص خود را معرفی کنند، تا بعد از قهرمانی ارزشمندی که تیم ملی جوانان در نخستین دوره رقابت‌های آسیایی 2017 داشت، این بار در سطح جهان بدرخشد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52213

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52213/فوتساليست-هاي-قم-راه-المپيك-2018-اعزام-4-تيم-قمي-ليگ-هاي-كشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir