کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه چهار قم:

ادامه بلوار فردوسي تا جمهوري به زودی به بهره‌برداري مي‌رسد

خبرگزاری فارس , 22 مرداد 1396 ساعت 5:08

قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم از بهره‌برداري از ادامه بلوار فردوسي حدفاصل دانيال تا جمهوري اسلامی تا پايان مرداد ماه امسال خبر داد.


به گزارش قم نیوز، مجید متین‌فر با اشاره به پروژه ادامه بلوار فردوسی اظهار کرد: این پروژه حدفاصل دانیال تا جمهوری اسلامی به طول مسیر 850 متر می باشد که تا پایان مرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد اکنون حدود 3 هزار و 500 متر جدولگذاری شده و زیرسازی و آسفالت آن مراحل نهایی را طی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این پروژه 2 میلیارد تومان جهت هزینه اجرا و 5 میلیارد تومان جهت  تملک هزینه شده است که در مجموع7 میلیارد تومان جهت این پروژه هزینه شده است.

شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه این پروژه به عنوان رینگ شهری عمل می‌کند گفت: بین مناطق یک، چهار، دو و 6 شوارع را به یکدیگر متصل می‌کند این پروژه خیابان دانیال و آیت‌الله صدوقی را به بلوار جمهوری اسلامی متصل می‌کند که از نظر ترافیکی سبب کاهش ترافیک محدوده مرکزی شهر و تسهیل در رفت و آمد می‌شود.

وی عنوان کرد: پروژه ادامه بلوار فردوسی حدفاصل بلوار جمهوری تا بلوار پیامبر اعظم این هفته آغاز شده و عملیات خاکبرداری و جدول‌گذاری آن در حال انجام است.
متین‌فر یادآور شد:‌ این پروژه بلوار جمهوری را به بلوار پیامبر اعظم متصل می‌کند و در حوزه تکمیل رینگ فردوسی است و سبب تسهیل تردد و بهبود عبور و مرور می‌شود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52214

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52214/ادامه-بلوار-فردوسي-جمهوري-زودی-بهره-برداري-مي-رسد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir