کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته هشتم ليگ برتر فوتسال انجام مي‌شود

جدال فوتساليست‌هاي هیأت‌‌‌‌ قم با پارسيان / نمره 20 قمي‌ها در گل‌ خوردن

خبرگزاری فارس , 22 مرداد 1396 ساعت 10:30

قم نیوز: تيم فوتسال هیأت‌‌‌‌ قم در هفته هشتم از نيم‌فصل نخست بازي‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر تيم پارسيان شهر قدس به ميدان مي‌رود.


به گزارش قم نیوز، تمام هفت هفته سپری شده از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران برای تیم فوتسال هیأت‌‌‌‌ قم بدون برد و ناکامی در کسب پیروزی همراه بود و حالا فوتسالیست‌های قمی امیدوار به پایان طلسم نبردن‌های خود در هفته هشتم هستند.

فوتسالیست‌های تیم هیأت‌‌‌‌ قم در هفت بازی متوالی به میدان رفته‌اند و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم آتلیه‌طهران، بدون برد، با دو تساوی، پنج باخت، 11 گل زده، 20 گل خورده، تفاضل گل منفی 9 و دو امتیاز هم اکنون آخرین تیم جدول لیگ برتر فوتسال ایران محسوب می‌شوند.

اما حیف این هفته آنها یعنی تیم پارسیان شهر قدس هم اکنون یک بازی کمتر دارد و سه امتیاز بیشتر از هیأت‌‌‌‌ قم اندوخته اما فوتسالیست‌های هیأت‌‌‌‌ قم امیدوارند با عبور از سد حریف خود که تازه گام به لیگ برتر فوتسال ایران گذاشته، با این تیم هم امتیاز شده و در جدول موقعیت خود را بهتر از قبل کنند.

تیم فوتسال هیأت‌‌‌‌ قم نیز در حال حاضر یک امتیاز از تیم سیزدهم جدول یعنی آذرخش بندرعباس و دو امتیاز از تیم دوازدهم جدول یعنی لبنیات ارژن فارس کمتر دارد و در صورتی که از سد پارسیان شهر قدس عبور کند، با احتساب احتمال توقف این سه تیم، امکان صعود به رتبه یازدهم جدول را دارد.

در جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال که تیم‌های مس سونگون با 18 امتیاز، گیتی‌پسند اصفهان با 16 امتیاز، تاسیسات دریایی تهران با 15 امتیاز، فرش‌آراء مشهد با 13 امتیازی، مقاومت قرچک و آتلیه‌طهران قم با 11 امتیاز اول تا ششم هستند، پارسیان شهر قدس با پنج امتیاز در مکان دهم آن جای دارد و هیأت‌‌‌‌ قم با دو امتیاز قعرنشین است.

دیدار تیم‌های هیأت‌‌‌‌ قم و پارسیان شهر قدس از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال، نخستین رویارویی آنها در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رود و از ساعت 18 همزمان با سایر دیدارها در سالن اختصاصی پارسیان به انجام خواهد رسید و هیأت‌‌‌‌ قم که با 20 گل خورده بعد از تیم مقاومت البرز با 24 گل خورده و تیم ارژن فارس با 21 گل خورده دارای سومین آمار ضعیف دفاعی در لیگ امسال است باید به فکر رفع نقاط ضعف خود در این دیدار باشد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52222

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52222/جدال-فوتساليست-هاي-هیأت-قم-پارسيان-نمره-20-قمي-ها-گل-خوردن

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir