کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با كسب 25 مدال طلا، نقره و برنز

قم بر سكوي نايب‌قهرماني ووشو زنان ايران ايستاد

خبرگزاری فارس , 22 مرداد 1396 ساعت 11:30

قم نیوز: تيم بانوان هیأت‌‌‌‌‌ ووشو استان قم با كسب تعداد 25 مدال طلا، نقره و برنز موفق به كسب سكوي دوم و مقام نايب‌قهرماني رقابت‌هاي ووشو زنان كشور شد.


به گزارش قم نیوز، میزبانی رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور در سبک خواچوان بر عهده هیأت‌‌‌‌‌ ووشو استان قم بود و تیم‌ها و ووشوکارانی از استان‌های مختلف کشور در خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم با یکدیگر رقابت کردند.

در این دوره از مسابقات تیم بانوان هیأت‌‌‌‌‌ ووشو استان قم متشکل از چهره‌های مستعد و آینده‌دار رده‌های سنی پایه و همچنین نفرات با تجربه رده بزرگسالان، در مجموع موفق به کسب 25 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز شد و بر سکوی نایب‌قهرمانی ایران ایستاد.

حاصل تلاش دختران و بانوان ووشوکار قمی شرکت کننده در پیکارهای سبک خواچوان قهرمانی زنان کشور، کسب هفت مدال طلا، 10 نشان نقره و هشت برنز بود که این دستاورد بزرگی برای ورزش بانوان است و این تیم را بر سکوی نایب‌قهرمانی ایران قرار داد.

نگاهی به برخی مدال‌های کسب شده تیم قم در این رقابت‌ها نشان می‌دهد که در بخش ساندا یا مبارزه این دوره از مسابقات مهسا جلیلی، نازنین‌زهرا عصاری، ساجده عزیزی و زهرا رضایی در رده سنی نونهالان و زینب عباسی در وزن ۵۶ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان برای تیم هیأت‌‌‌‌‌ ووشو استان قم موفق به کسب مدال برنز شدند.

این در حالی است که دینا ساده در رده سنی نونهالان و فاطمه الامی در رده نوجوانان با ایستادن بر سکوی نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها به مدال نقره دست یافتند، اما مدال‌های طلا و نقره رده سنی بزرگسالان به مراتب بیشتر از سایر رده‌های سنی بود و قم در این بخش عملکرد بهتری داشت.

در رده سنی بزرگسالان زهرا مختاری در وزن ۶۵ کیلوگرم قهرمان شد و طلا گرفت، فاطمه فروزنده در وزن ۷۰ کیلوگرم و پریسا حیدری در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز دیگر طلایی‌های تیم قم بودند، اما خدیجه رضایی که سابقه کسب مدال از رقابت‌های جهانی را دارد در وزن ۶۰ کیلوگرم صاحب نشان نقره شد و پروانه صادقی که از مسابقات متعدد قهرمانی کشور مدال گرفته و تجربه بالایی دارد در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال نقره بسنده کرد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 52230

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52230/قم-سكوي-نايب-قهرماني-ووشو-زنان-ايران-ايستاد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir