يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 52243
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

وقوع 361 حادثه مرتبط با موتورسواران در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع 361 مورد حادثه مرتبط با موتورسواران در قم در طول یک هفته اخیر خبر داد.
مدیریت حوادث فوریت‌های پزشکی استان قم محمدرضا حسنی
مدیریت حوادث فوریت‌های پزشکی استان قم محمدرضا حسنی
به گزارش قم نیوز، محمدرضا حسنی امروز تاکید کرد: طی هفته گذشته، هزار و 176 مورد تماس به ثبت رسیده است که به هزار و 746 مورد این تماس‌ها رسیدگی شده است. از این تما‌س‌ها 541 مورد مربوط به حوادث ترافیکی است که 463 مورد در شهر و 78 مورد در جاده اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: این تصادفات، 625 نفر مصدوم بر جا گذاشته که از این تعداد 250 نفر به صورت سر پایی در محل حادثه درمان و 373 نفر به دلیل وخامت جراحات به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: 361 ماموریت به دلیل تصادف موتورسیکلت سواران ثبت شده است، در این حوادث 395 نفر دچار حادثه شده‌اند که 182 نفر به صورت سر پایی درمان شده و 213 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: 339 تصادف موتورسیکلت سواران در شهر و 22 حادثه در خارج از شهر اتفاق افتاده است که تعداد بسیاری از آن‌ها از کلاه‌های ایمنی غیر استاندارد استفاده کرده‌اند و این کار آسیب بیشتری به موتور سوار می‌زند.

حسنی اظهار کرد: بیشتر این تصادفات ناشی از بی احتیاطی موتور سواران، نداشتن کلاه ایمنی، بالا بودن تعداد سرنشین و نداشتن سرعت مجاز است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfm0dt.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما