يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 52245
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل مدیریت بحران استان قم:

احتمال وقوع سیل در قم بیش از دیگر بلایای طبیعی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: بارندگی و سیل دو پدیده ای هستند که احتمال وقوع آن‌ها در استان قم بیش از پدیده‌های طبیعی دیگر است.
احتمال وقوع سیل در قم بیش از دیگر بلایای طبیعی است
احتمال وقوع سیل در قم بیش از دیگر بلایای طبیعی است
به گزارش قم نیوز، محسن اروجی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی و تمرینی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که در تالار شهید بهشتی دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران در قم اظهار کرد: طی سال‌های 87 و 94، کارگاه آموزشی و تمرینی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در دو مرحله برای مدیران ارشد قم برگزار شد.

وی ادامه داد: مدیرانی که در کارگاه‌های آموزشی مدیریت بحران شرکت کردند، پس از این کارگاه همکاری آن‌ها با یکدیگر در زمینه مدیریت بحران‌ها بیشتر از گذشته خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم افزود: بارندگی و سیل دو پدیده ای هستند که احتمال وقوع آن‌ها در استان قم بیش از پدیده‌های طبیعی دیگر است، قرن‌های 20 و 21 را قرن بحران‌ها نامیدند و آموزش مهارت‌ها در این زمینه برای مدیران ضروری است.

اروجی با اشاره به مدیران شرکت کننده در کارگاه مدیریت بحران در استان قم اظهار کرد: چون این استان یک استان تک شهر است، مدیران تمام بخش‌های قم در این کارگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در زمان بحران‌ها رخ می‌دهد، خروج از تعادل، فشار روانی و غافل گیری است، در شرایط عادی، عرضه و تقاضا برابر است، اما در شرایط بحرانی، تقاضا بیشتر از عرضه می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم در پایان خاطرنشان کرد: 90 درصد مدیریت بحران‌ها مربوط به برنامه‌ریزی‌های قبلی است و تنها 10 درصد این مدیریت در زمان بحران‌ها اثر دارد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdchminm.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما