يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 52248
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

واکنش دفتر آیت الله العظمی مکارم به اتهامات رسانه های بیگانه

قم نيوز : قم نیوز: دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای نسبت به دروغ ها و اتهامات اخیر رسانه های خارجی نسبت به این مرجع تقلید واکنش نشان داد.
واکنش دفتر آیت الله العظمی مکارم به اتهامات رسانه های بیگانه
واکنش دفتر آیت الله العظمی مکارم به اتهامات رسانه های بیگانه
به گزارش قم نیوز، دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در اطلاعیه ای نسبت به دروغ ها و اتهامات اخیر رسانه های خارجی نسبت به این مرجع تقلید واکنش نشان داد.

متن اطلاعیه دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی به  این شرح است:

بسمه تعالی

اخیرا دروغ بزرگ تازه ای از صدای آمریکا که دشمنی آنها نسبت به اسلام و ایران و مراجع بزرگ دینی بر کسی مخفی نیست دربارۀ حضرت آیت الله مکارم شیرازی پخش شده است.

آنچه بر ما مسلم شده این است که گروهی در خارج و بعضی در داخل بجای اتاق فکر اتاق هایی برای جعل و تولید دروغ و تهمت باز کرده اند و هر روز مطلبی را که سرتا پا مجعول و کذب محض و عاری از حقیقت است درست کرده و منتشر می کنند. و به گمان خود می خواهند شخصیت ممتاز روحانی و مرجعیت و نفوذ معنوی معظم له را زیر سؤال ببرند که بحمدالله تاکنون کوچک ترین توفیقی در این زمینه پیدا نکرده و نخواهند کرد.

هنگامی که از معظم له در این باره سؤال کردیم گفتند سر تا پا کذب و عاری از حقیقت و حتی یک کلمه درست در آن نیست و سزاوار است هر روز وقت خود را برای تکذیب این دروغ ها تلف نکنیم.

از کسانی که نه ایمان دارند، نه وجدان و نه شرف انتظاری جز این نباید داشت.

خداوند همه را به راه راست هدایت کند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaaunm.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما