کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته دوم ليگ دسته اول فوتبال انجام مي‌شود

تماشای رایگان مسابقه صبا و نفت مسجد سليمان در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

خبرگزاری فارس , 22 مرداد 1396 ساعت 15:47

قم نیوز: مسابقه تيم‌هاي فوتبال صباي قم و نفت مسجد سليمان از هفته دوم نيم‌فصل رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور به شكل رايگان و بدون فروش بليط در قم برگزار مي‌شود.


به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته دوم از نیم‌فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه 23 مرداد ماه برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر همزمان از ساعت 18 در 9 مسابقه حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

یکی از بازی‌های مهم برای قمی‌های علاقمند به فوتبال بین تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت مسجد سلیمان در قم برگزار می‌شود و هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال قم که متولی برگزاری این دیدار است امروز رسما اعلام کرد که این دیدار بلیط‌ فروشی نمی‌شود و تماشای آن برای عموم علاقمندان به فوتبال رایگان است.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم در نخستین مسابقه خانگی خود از فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برابر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان صف‌آرایی می‌کند و مصمم به کسب نخستین برد این فصل خود با بازیکنان و کادر فنی بومی است.

باشگاه فرهنگی ورزشی صبا و هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم از تمامی علاقمندان به فوتبال در شهر قم و هواداران تیم صبا دعوت کرده‌اند تا با حضور پرشور خود در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم، نماینده فوتبال قم را در نخستین دیدار خانگی فصل جاری لیگ دسته اول برابر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان حمایت کنند.

نماینده فوتبال استان قم در هفته نخست رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در میهمانی تیم آلومینیوم سازی اراک به میدان رفت و حریف خود را با تساوی بدون گل متوقف کرد تا یک امتیاز ارزشمند از این مسابقه بگیرد.

تیم نفت مسجد سلیمان نیز در هفته نخست مسابقات این فصل لیگ آزادگان در خانه میزبان تیم ماشین‌سازی تبریز بود و با سه گل حریف خود را شکست داد تا بعد از تیم شهرداری ماهشهر با سه امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مکان دوم جدول رده‌بندی بایستد.

انتهای پیام /137


کد مطلب: 52249

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52249/تماشای-رایگان-مسابقه-صبا-نفت-مسجد-سليمان-ورزشگاه-یادگار-امام-ره-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir