يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 52262
منبع : خبرگزاری مهر
در اعتراض به مرگ یکی از فروشندگان میوه؛

مسیر میدان میوه و تره‌بار قم بسته شد/ جزئیات ۲ حادثه تلخ در شهر

قم نيوز : قم نیوز: رانندگان وانت‌های فروش میوه در قم در اعتراض به حادثه شب گذشته که منجر به فوت یک میوه فروش شد خروجی میدان میوه و تره بار قم را بستند.
مسیر میدان میوه و تره‌بار قم بسته شد/ جزئیات ۲ حادثه تلخ در شهر
مسیر میدان میوه و تره‌بار قم بسته شد/ جزئیات ۲ حادثه تلخ در شهر
به گزارش قم نیوز، حوالی ساعت ۱۱ شنبه شب خبری مبنی بر کشته شدن یک میوه فروش در قم در کانال‌های خبری این شهر منتشر شد.

امروز یکشنبه رانندگان وانت بارهایی که در سطح شهر اقدام به میوه فروشی می‌کنند در اعتراض به حادثه شب گذشته خروجی میدان میوه و تره بار قم را بستند و باعث ایجاد ترافیک شدند.

این خبر در شب گذشته به این شکل مخابره شد که یک میوه فروش وانتی در درگیری با مأموران سد معبر توسط آن‌ها مورد ضرب و شتم قرار گرفته که در ‌نهایت فوت این مرد را در پی داشته است.

فوت وی باعث شد تا عده‌ای از مردمی که در محل فوت وی حضور داشتند برای ساعاتی در خیابان تجمع کنند و البته در این بین روابط عمومی شهرداری قم در همان ابتدا، طی اظهار نظری که با کانال خبری صدا و سیمای قم در میان گذاشت اعلام کرد فیلم‌هایی را در اختیار دارند که نشان می‌دهد مأموران شهرداری هیچگونه درگیری با راننده وانت نداشته‌اند.

توضیحات شهرداری قم

در فایل صوتی حمیدرضا عابدی خرسند که در فضای مجازی منتشر شده، وی در توضیح ماجرای رخ داده می‌گوید: ساعات هفت و سی دقیقه شامگاه روز گذشته واحد تخلفات شهری شهرداری قم طبق وظیفه ذاتی خود به وانتی‌هایی که در محل خیابان شاهد شرقی قم سد معبر ایجاد کرده بودند تذکر می‌دهند.

وی در ادامه گفته است: این تذکر باعث مقاومت راننده یکی از وانت‌بارها شده و خود اقدام به شکستن شیشه خودرو کرده و واکنش‌هایی را در پی این تذکر داشته است و طبق فیلم‌هایی که وجود دارد هیچگونه ضرب و جرحی و برخوردی با راننده صورت نگرفته و بعد از این اقدامات تعهدی از وی گرفته شده و این راننده محل را ترک می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری قم در توضیح ماجرا در این فایل صوتی ادامه می‌دهد: گویا این فرد نیم ساعت بعد حوالی منزل خود بد حال می‌شود و دچار بیهوشی شده و به علت برخورد سر وی با جدول کنار خیابان این فرد فوت می‌کند.

توضیحات برادر مرحوم

البته گفته‌های روابط عمومی شهرداری قم در حالی مطرح می‌شود که برادر مظفر عباسی راننده فوت شده در شب گذشته طی صحبت‌هایی اعلام می‌کند که مأموران سد معبر با رسیدن به وانت بارها به آن‌ها فحاشی کرده‌اند و با هول دادن راننده وانتی که از ماشین خود پیاده شده منجر به افتادن وی بر زمین و اصابت سر این راننده به جدول شده‌اند که این امر باعث شده تا سر وی خونریزی کند.

وی ادامه داد: سپس مأموران اقدام به بردن ماشین وانت بار کرده‌اند که منجر به درگیری راننده با مأموران شد و در ‌نهایت موجب شده تا این فرد هنگامی که به درب منزل خود که در نزدیکی محل درگیری بوده عزیمت می‌کند در میان راه از هوش رفته و فوت کند.

مشکل سد معبر در خیابان‌های قم امری نیست که مربوط به امروز و دیروز باشد سال‌هاست که شهر قم با معضل سد معبر در ورودی بسیاری از خیابان‌های پر رفت و آمد شهر مواجه است و البته خیابان شاهد هم از خیابان‌های پر رفت و آمد در شهر است که سد معبر در آن‌ها یکی از مشکلات بزرگی است که مدت‌ها در این مکان وجود داشته و تنها چاره‌ای که برای آن اندیشیده شده همین تذکرات است که در ‌نهایت باعث شد تا شب گذشته یکی از وانت بارها را به کام مرگ بکشاند.

به نظر می‌رسد که اگر وجود چنین مشکلاتی که رسانه‌های قم هم طی سالیان متمادی به آن پرداخته‌اند و مردم هم همیشه از آن شاکی هستند با تدبیر و برنامه ریزی بهتری حل می‌شد و اگر چاره‌ای دائمی برای آن اندیشیده می‌شد امروز شاهد مرگ یک شهروند نبودیم.

روز پر التهاب برای شهرداری قم

البته به نظر می‌رسد که شنبه گذشته روزی پر التهاب و پر از حوادث برای شهرداری قم بود.

صبح دیروز هم یک پیمانکار شهرداری قم که بعد از ماه‌ها تلاش نتوانسته بود طلب خود را از شهرداری منطقه ۲ وصول کند اقدام به خودسوزی در مقابل محل این شهرداری کرد که به علت شدت سوختگی و وخیم بودن حال وی، این مصدوم عصر دیروز به اصفهان منتقل شد.
انتهای پیام / 137

https://qomnews.ir/vdcgxx9n.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما