کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير هیأت‌‌‌‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

معرفي برترين‌هاي مسابقات کوبودو بانوان در قم

خبرگزاری فارس , 22 مرداد 1396 ساعت 17:45

قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از برگزاري رقابت‌هاي كوبودو قهرماني بانوان قم و معرفي برترني‌ها در چهار وزن خبر داد.



به گزارش قم نیوز، سجاد خورشیدی امروز اظهار کرد: رقابت‌های کوبودو بانوان قهرمانی استان قم با حضور تعداد ۲۵ نفر از بانوان فعال این رشته به میزبانی سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی ورزشی نور منطقه نیروگاه قم برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

وی با بیان اینکه در پایان این دوره از رقابت‌ها به  نفرات برتر حکم و مدال اهداء شد، بیان کرد: بانوان شرکت کننده برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم این مسابقات در اوزان منهای 48، 54، 62 و به اضافه 77 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیأت‌‌‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در وزن منهای منهای 48 کیلوگرم این دوره از مسابقات یلدا صمدی با غلبه بر فاطمه سلگی موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد و شوکت بنی‌هاشمی در رده‌بندی نهایی پیکارهای این وزن به مقام سوم دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 54 کیلوگرم این رقابت‌ها دیدار نهایی بین محدثه چهرقانی و نرگس رمضانی به انجام رسید و با قهرمانی چهرقانی به پایان رسید، ضمن اینکه رمضانی در جایگاه دوم ایستا دو فاطمه رضایی به مقام سوم این پیکارها بسنده کرد.

خورشیدی افزود: در رده‌بندی نهایی رقابت‌های وزن منهای 62 کیلوگرم فائزه حاج‌رحیمی، زهرا کریمی و هانیه دشتبان اول تا سوم شدند و در وزن به اضافه 77 کیلوگرم ستاره عبدی، سمانه فراهانی، فاطمه سادات حسینی و زهرا رزاقی رتبه‌های اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند و در تنها وزن رده سنی نونهالان هستی یوسفی و فاطمه یوسفی رتبه‌های اول و دوم را از آن خود کردند.

وی در پایان به برگزاری رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی و انتخابی مردان قم در روز جمعه 27 مرداد اشاره و بیان کرد: تمامی داوران، مربیان و اساتید رزمی که قصد دارند در این مسابقات به میزبانی مجموعه ورزشی راحله به عنوان داور حضور داشته باشند برای هماهنگی و حضور در جلسه داوران با هیأت‌‌‌‌‌ رزمی هماهنگ کنند.

انتهای پیام /137


کد مطلب: 52263

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52263/معرفي-برترين-هاي-مسابقات-کوبودو-بانوان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir