يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 52266
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

فردا آخرین مهلت پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث

قم نيوز : قم نیوز: دانشگاه قرآن و حدیث بدون کنکور به شیوه مجازی در مقطع کارشناسی دانش پژوه می پذیرد.
فردا آخرین مهلت پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث
فردا آخرین مهلت پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث
به گزارش قم نیوز، مدیر روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت درگزینش رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.orgمراجعه و نسبت به ثبت‌نام به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

خرمشاد در خصوص مدرک متضاضیان به تحصیل گفت: دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 31/6/96 یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای برای کلیه داوطلبان الزامی است.

وی اضافه کرد: ثبت نام و انتخاب رشته آغاز  شده و تا روز دوشنبه 23/5/96  ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی مرکز با بیان ارائه مدرک رسمی کارشناسی و مورد تایید وزارت علوم  به فارغ التحصیلان به مزایای تحصیل در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: آشنایی با معارف و علوم قرآن و اهل بیت علیهم السلام، دریافت مدرک رسمی کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، گذراندن دوره به صورت کاملا غیرحضوری از طریق شبکه اینترنت و یا لوح های فشرده دروس، امکان برگزاری آزمونها در بیش از 30 حوزه آزمون داخل و خارج از کشور، استفاده از معافیت تحصیلی برای داوطلبان برادر و امکان تحصیل همزمان در دیگر مراکز یا رشته‌های آموزش عالی از جمله مزایای تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث می‌باشد.

وی در خصوص کد رشته‌های مجازی و ظرفیت پذیرش تشریح کرد: کد 25719 مربوط به رشته فقه و حقوق اسلامی با ظرفیت 120 نفر و کد 25718 مربوط به رشته علوم قرآن و حدیث و ظرفیت 200 نفر می‌باشد.

خاطرنشان می شود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام می‌توانند به آدرس اینترنتی  http://vu.qhu.ac.ir مراجعه و یا با شماره 51290-021 و 09352951290 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaiunm.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما