يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 52267
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت تنیس روی میز قم خبر داد؛

اعزام تیم‌های تنیس روی میز دختران و پسران قم به کرمانشاه و یزد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تنیس روی میز قم از اعزام تیم‌های تنیس روی میز دختران و پسران قم به کرمانشاه و یزد خبر داد.
اعزام تیم‌های تنیس روی میز دختران و پسران قم به کرمانشاه و یزد
اعزام تیم‌های تنیس روی میز دختران و پسران قم به کرمانشاه و یزد

به گزارش قم نیوز، محمد قاسم عموییان اظهار داشت: تیم تنیس روی میز جوانان پسر استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در یزد اعزام می‌شود در حالی که پویا وفایی، محمد مهدی اسدی، سید علی سجادیان و معین منتظری در این مسابقات برای قم رقابت می‌کنند.

وی افزود: این مسابقات طی روزهای ۲۴ الی ۲۷ مرداد برگزار می‌شود البته تیم تنیس روی میز دختران قم از ۲۴ تا ۲۷ مرداد در مسابقات نوجوانان و جوانان دختر قهرمانی کشور رقابت می‌کند که این رقابت‌ها در کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: در این پیکارها، در رده نوجوانان ساره احمدی، حانیه عموییان، مهسا رشیدی و ریحانه عسگری و در رده جوانان ساره احمدی، حانیه عموییان، کوثر احمدی و فائزه ستوده برای قم مسابقه می‌دهند.

عموییان بیان داشت: دومین جشنواره استعدادیابی تنیس روی میز پسران خردسال کشور نیز در حالی در اصفهان پایان یافت که ۲ پینگ پنگ باز قم شامل امیر حسامی و مهدی عموئیان در این جشنواره رکوردهای قابل توجهی کسب کردند البته پیش از این دختران پینگ پنگ باز قمی نیز در این جشنواره حضور داشتند.

وی عنوان کرد: ملیکا اسحاقی، مهسا بهی، هلیا اقدسیا و صبا حاجی‌زاده بازیکنان تیم پینگ پنگ خردسالان دختر قم در مسابقات جشنواره استعدادیابی اصفهان بودند البته فاطمه محقق مربی جوان تنیس روی میز قم نیز به عنوان استعدادیاب تیم ملی در این مسابقات حضور داشت.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم تصریح کرد: دور سوم مسابقه جایزه بزرگ خانه تنیس روی میز استان قم یادبود شهید محسن آبکار روز جمعه در رده بزرگسالان برگزار شد که مهدی سرحدی از تهران، میلاد عابدینی از کاشان، حسین امیری از قم و جواد سهرابی ازخمین در رده‌های اول تا چهارم این مسابقات قرار گرفتند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbz5bs.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما