دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 52280
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم:

دربی فوتسال قم عالی و دور از حاشیه بود / خوشحالم 3 امتیاز در قم ماند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم گفت: دربی فوتسال قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران عالی و به دور از حاشیه برگزار شد.
دربی فوتسال قم عالی و دور از حاشیه بود / خوشحالم 3 امتیاز در قم ماند
به گزارش قم نیوز، علی مسعودی در قم، اظهار کرد: از تمام تماشاگرانی که برای تماشای این بازی به سالن شهید حیدریان قم آمده بودند تشکر می‌کنم زیرا با حضور خود انگیزه بازیکنان دو تیم را برای ارائه یک بازی خوب و جذاب چند برابر کرده بودند.

وی ادامه داد: به نظر من دربی فوتسال قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران بسیار عالی و به دور از هرگونه حاشیه برگزار شد و بازی روند طبیعی خود را طی کرد و تماشاگران نیز از نمایش خوب بازیکنان هر دو تیم آتلیه‌طهران و هیأت‌‌‌‌ قم لذت بردند.

سرپرست تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم اضافه کرد: همانگونه که قبل از بازی‌ هم گفته بودم باید سه امتیاز این بازی در قم می‌ماند و حیف بود که بازی مساوی شود، چه ما می‌بردیم و چه پیروزی نصیب تیم هیأت‌‌‌‌ قم می‌شد، مهم این بود که سه امتیاز آن به یک تیم قمی رسید و به نفع حریفان نشد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه جایگاهی را برای تیم آتلیه‌طهران قم در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران پیش‌بینی می‌کنید؟ تصریح کرد: از سال گذشته که فکر صعود به لیگ برتر به سر ما زد، تا امروز شاهد روند بسیار خوبی در این تیم هستیم و اگر فوتسال قم به جایگاهی رسیده که در لیگ برتر ایران دربی برگزار می‌کند، به خاطر انگیزه‌ای است که مجموعه آتلیه‌طهران برای پیشرفت داشت.

مسعودی عنوان کرد: با توجه به شرایطی که امسال ما در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داریم، پیش‌بینی ما قرار گرفتن در جمع هفت تیم بالای جدول است ولی این نوید را به مردم قم می‌دهم که اگر سال آینده همین کادر، هواداران و این مجموعه کار کند، در لیگ بعد مدعی قهرمانی هستیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgzx9n.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما