دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 52284
منبع : خبرگزاری فارس
هفته پنجم ليگ فوتسال جوانان قم

صدر جدول در تصاحب آتليه‌طهران قم / مرصاد از انتهاي جدول جدا شد

قم نيوز : قم نیوز: پنجمين هفته رقابت‌‌هاي ليگ فوتسال جوانان باشگاه‌هاي قم با تداوم صدرنشيني آتليه‌طهران و نخستين پيروزي تيم قعرنشين مرصاد به پايان رسيد.
صدر جدول در تصاحب آتليه‌طهران قم / مرصاد از انتهاي جدول جدا شد
به گزارش قم نیوز، هفته پنجم رقابت‌های فصل 1396 لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور در واقع هفته جنگ صدرنشینی بین دو تیم بالای جدولی آتلیه‌طهران و آپکو پارس بود و در نهایت فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران موفق به شکست نماینده فوتسال قم در لیگ برتر ایران شدند.

در حالی که 10 تیم در لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های قم حضور دارند، دیدارهای هفته پنجم با برگزاری پنج مسابقه در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه به انجام رسید و در این تعداد بازی مجموعا 18 گل به ثمر رسید که میانگین بیش از سه گل در هر مسابقه را نشان می‌دهد.

در حساس‌ترین مسابقه این هفته تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی یعنی آتلیه‌طهران قم و آپکو پارس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، در حالی که هر دو تیم با یک بازی عقب افتاده در سه دیدار این فصل به میدان رفته‌ و سه برد متوالی مقابل حریفان در کارنامه داشتند و مصاف آنها با یک گل به نفع آتلیه‌طهران تمام شد تا این تیم همچنان در صدر بماند.

در دیگر دیدارهای هفته پنجم مرصاد که بدون امتیاز در رتبه دهم و انتهای جدول ایستاده بود برابر ذاکر تیم دو امتیازی رده نهم جدول به برتری چهار بر سه دست یافت تا با شکست ذاکر بالاتر از این تیم قرار بگیرد و البته نخستین برد این فصل خود را نیز به دست بیاورد.

آتلیه یاقوت تیم دو امتیاز رده هشتم جدول این هفته به مصاف منتظران تیم هفت امتیازی رتبه چهارم لیگ رفت که در پایان منتظران دو بر یک پیروز شد، ضمن اینکه مهدی‌یار که با چهار امتیاز در مکان ششم بود این هفته به همسایه سه امتیازی خود یعنی ماهان دو بر صفر باخت تا سه امتیاز از این تیم کمتر داشته باشد.

تیم هشت امتیازی رتبه سوم جدول یعنی الوند نیز این هفته پذیرای تیم 6 امتیازی مکان پنجم لیگ یعنی آرش نوین ایرانیان بود و فرصت خوبی داشت تا با شکست حریف به مکان دوم بازی‌ها برود اما این بازی سه بر دو به نفع آرش تمام شد تا تغییر چندانی در جدول رده‌بندی ایجاد نشود.

با این نتایج در جدول رده‌بندی تیم آتلیه‌طهران قم با کسب 12 امتیاز و تفاضل گل مثبت 10 صدرنشینی خود را حفظ کرد و آپکو پارس با سه امتیاز کمتر و تفاضل گل مثبت 6 در جایگاه دوم ماندگار شد تا بعد از ناکامی در فصل 1396 لیگ برتر فوتسال جوانان ایران، در هفته‌های آتی به دنبال کاهش فاصله خود با صدرنشین باشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcayunm.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما