دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 52299
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

رقابت 6 پينگ‌پنگ باز قم در مسابقات دختران ايران / اعزام 4 نماينده قم به يزد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم گفت: دختران پينگ‌پنگ باز قم در تلاش براي كسب عناوين برتر كشور با حريفان خود در دو رده سني به رقابت مي‌پردازند.
رقابت 6 پينگ‌پنگ باز قم در مسابقات دختران ايران / اعزام 4 نماينده قم به يزد
رقابت 6 پينگ‌پنگ باز قم در مسابقات دختران ايران / اعزام 4 نماينده قم به يزد

به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان امروز اظهار کرد: دهه پایانی مرداد ماه با چند اعزام همزمان تیم‌های هر دو بخش مردان و بانوان هیأت‌‌‌‌‌ تنیس روی‌میز همراه است و به همین دلیل روزهای پرکار و شلوغی را تجربه می‌کنیم ولی امیدوار به درخشش نمایندگان قم در مسابقات مختلف کشوری هستیم.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دختر کشور در روزهای پایانی هفته جاری، ادامه داد: تیم تنیس روی‌میز دختران قم در روزهای ۲۴ تا ۲۷ مرداد با حریفان حاضر در دو رده سنی پیکارهای قهرمانی کشور رقابت می‌کند.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ تنیس روی‌میز استان قم سپس به ترکیب هر دو تیم اشاره و بیان کرد: در تیم رده نوجوانان هیأت‌‌‌‌‌ قم ساره احمدی، حانیه عموئیان، مهسا رشیدی و ریحانه عسگری و در تیم رده جوانان ساره احمدی، حانیه عموئیان، کوثر احمدی و فائزه ستوده به میدان می‌روند و این دو تیم را فاطمه محقق هدایت می‌کند.

وی سپس به اعزام تیم پسران هیأت‌‌‌‌‌ تنیس روی‌میز قم به رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره و عنوان کرد: تیم پینگ‌پنگ پسران جوان قم در این پیکارها که به میزبانی هیأت‌‌‌‌‌ یزد به انجام می‌رسد، متشکل از چهار نفر برتر پیکارهای انتخابی استان به مصاف حریفان می‌رود.

عموئیان عنوان کرد: در پایان رقابت‌های انتخابی که در سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید، پویا وفایی، محمدمهدی اسدی، سیدعلی سجادیان و سیدمحمدمعین منتظری جواز همراهی تیم قم در این مسابقات را به دست آوردند، رقابت‌هایی که روزهای ۲۴ تا ۲۷ مرداد برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری جشنواره استعدادیابی تنیس روی‌میز پسران خردسال کشور و عملکرد مثبت نمایندگان قم در آن اشاره و بیان کرد: این جشنواره در حالی به پایان رسید که دو پینگ‌پنگ باز موفق قم امیر حسامی و مهدی عموئیان بودند که عملکرد موفقی داشتند، ضمن اینکه تیم چهار نفره ملیکا اسحاقی، مهسا بهی، هلیا اقدسیا و صبا حاجی‌زاده نیز پیش از این در بخش دختران به نمایندگی از قم در جشنواره استعدادیابی دختران به میزبانی اصفهان حضور یافته بود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgyx9n.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما