شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۱:۴۷
کد مطلب : 5230
::روی خط انتخابات::

شگفتی‌ سازی مردم قم در انتخابات مجلس

قم نيوز : قم نیوز: در حالی که انتظار می‌رفت علی بنایی، سومین نماینده مردم قم باشد، شرایط حاکی از نقش برآب شدن امیدهای بنایی برای ورود دوباره به بهارستان است.
شگفتی‌ سازی مردم قم در انتخابات مجلس
به گزارش قم نیوز، مردم قم در انتخابات مجلس نهم فقط حماسه نیافریدند بلکه شگفتی ساز نیز شدند! مشاهدات خبرنگاران از صندوق‌های رای که هم اکنون در حال جمع بندی می باشد، حاکی از رای نیاوردن علی بنایی است به نحوی که وی جزو 4 کاندیدای اول قم نخواهد بود. 

در عین حال انتظار می رفت مردم قم به خلاف سال های گذشته، رای خود را از حجت الاسلام آشتیانی دریغ کنند و از لیست جامعه مدرسین تبعیت کامل نکنند چرا که عملکرد وی به عنوان نماینده قم چشمگیر نبوده است اما باز هم مردم قم اعتماد خود به جامعه مدرسین را نشان داده‌اند.

رای بالای دکتر لاریجانی اما پیش بینی می شد. وی در این دوره با توجه به زحماتی که برای قم کشید، شایسته اختلاف حداقل دو برابری با نفر بعدی است. وی کسی است که به نظر به تنهایی صاحب دو سوم آراء قم خواهد شد.

اما شگفتی اصلی این دوره، رقابت برای کرسی سوم قم در مجلس است. یک طرف این رقابت یعنی حجت الاسلام ذوالنور از قبل تقریبا مشخص بود اما طرف دوم یعنی امیر آبادی، عضو شورای اسلامی شهر قم با رای مردم قم مشخص شده است.

به نظر می رسد اختلاف میان امیر آبادی و ذوالنور کمتر از حدی باشد که یکی از این دو نفر در دور اول کرسی سوم قم در مجلس شورای اسلامی را به دست آورد. در عین حال رای مردم منطقه نیروگاه قم در تعیین صاحب صندلی سوم قطعا تعیین کننده خواهد بود.
https://qomnews.ir/vdcb.fbsurhb5giupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما

فراهاني
شما چرا اينطور تيتر ميزنيد .
به هر حال بنايي از 50 كانديدا نفر 4 شده اند
و در نتيجه بنده و بعضي از مردم در قم به ايشان راي داده ايم . اينكه تيتر ميزنيد :
نقش برآب شدن امیدهای بنایی برای ورود دوباره به بهارستان
توهين به كانديداي مورد علاقه ما و
در نتيجه توهين به بخشي از مردم هست كه محترمند .
لطفا دقت كنيد .
موفق باشيد .