دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 52312
منبع : خبرگزاری مهر
سلامی:

شهید حججی با ایمان کامل در مقابل کفر ایستاده بود

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، ضمن تاکید بر اینکه هیچ قدرتی قادر به شکست این ملت نخواهد بود، گفت: شهید حججی با اطمینان خاطر و با ایمان کامل در مقابل کفر ایستاده بود.
شهید حججی با ایمان کامل در مقابل کفر ایستاده بود
شهید حججی با ایمان کامل در مقابل کفر ایستاده بود

به گزارش قم نیوز، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم در حسینیه امام خمینی ستاد نیروی زمینی سپاه گفت: شهدای مدافع حرم مظلومانه در جبهه حق علیه باطل در سوریه و در دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: تصویری که از شهید محسن حججی و قاتل او منتشر شد نشانگر چهره واقعی حق و باطل بود. او با اطمینان خاطر و با ایمان کامل در مقابل کفر ایستاده بود و در مقابل او چهره خبیث و شرم آور قاتل او بود.

سلامی شهادت طلبی را دلیل پیروزی حق بر باطل دانست و گفت: جغرافیای جهاد و شهادت مرزهای ملی را نمی شناسد و مرز آن اعتقاد و عقیده است. باید دشمن را در خارج از خانه دفن کرد تا آرزوهایش را به گور برد. هیچ قدرتی قادر به شکست این ملت نخواهد بود هر چند در مقیاس جهانی باشد. این جوانان همان روحیه مردان دهه ۶۰ را دارند و آنچه موجب پیروزی و سر بلندی ایران می شود همین فرهنگ شهادت است.

وی با بیان اینکه ایران در دو جنگ جهانی شرکت کرده است خاطرنشان کرد: امروز جنگ جهانی تعریف گذشته را ندارد،  زمانی که یک طرف آمریکا و شوروی و رژیم صهیونیستی در حمایت از صدام بودند، این یک جنگ جهانی بود. در دهه جدید جنگ همه جانبه ای را در حوزه اقتصادی و سیاسی بر ایران تحمیل کنند تا ایران را جزیره ای کوچک و به دور از جهان بسازند.

سلامی گفت: امروز ما چهره شکست خورده استکبار را می بینیم آنها خود می گویند که به بی عملی گرفتار شدند آیا امروز آمریکا نقش تعیین کننده ای در تغییر مسیر در منطقه و جهان دارد!؟

وی افزود: آمریکا متعلق به قرن گذشته بود و امروز به پایان خود نزدیک شده است. آیا امروز آمریکا در تغییر مسیر منطقه نقشی دارد؟ قرار گرفتن در حاشیه تحولات منطقه  نشان دهنده عجز و ناتوانی آمریکاست.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcci1qp.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما