دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 52315
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال قم:

فوتباليست قم به اردوي تيم ملي زير 16 سال دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم از دعوت فوتباليست آينده‌داري قمي به اردوي آماده‌سازي تيم ملي نوجوانان زير 16 سال ايران خبر داد.
فوتباليست قم به اردوي تيم ملي زير 16 سال دعوت شد
فوتباليست قم به اردوي تيم ملي زير 16 سال دعوت شد
به گزارش قم نیوز، مهدی عمویی امروز اظهار کرد: برای تشکیل اردوی جدید تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 16 سال ایران از بازیکنان چند استان مختلف دعوت به عمل آمده و خوشبختانه از قم نیز یک بازیکن مستعد و آینده‌دار در جمع نفرات مد نظر کادر فنی تیم ملی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: صادق محمدزاده بازیکن خوش‌آتیه فوتبال قم است که دو سال قبل در ترکیب تیم فوتبال افشید قم در مسابقات مختلف حضور داشت و سپس به عضویت تیم نفت تهران درآمد و در ادامه پیشرفت‌های خود اکنون در جمع نفرات جدید دعوت شده به تیم ملی زیر 16 سال قرار گرفته است.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم با بیان اینکه اردوی تیم ملی زیر 16 سال از 22 تا 28 مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود، افزود: برای تشکیل این اردو بازیکنانی از 13 استان دعوت شده‌اند و قم با حضور محمدزاده تنها یک سهمیه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان دعوت شده از استان‌های بوشهر، خوزستان، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، اردبیل، خراسان‌رضوی، قم، گلستان، تهران و همدان هستند و تهران با پنج بازیکن و خوزستان و مازندران با سه بازیکن بیشترین نفرات ملی‌پوش را در تیم ملی دارند.

عمویی ابراز کرد: اردوی آماده‌سازی قبلی تیم ملی زیر 16 سال از هفتم تا چهاردهم مرداد ماه در یاسوج برگزار شد و امیدواریم با درخششی که محمدزاده در اردوهای قبلی تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه داشته بار دیگر با نشان دادن توانایی و استعداد خود، قم را در رقابت‌های برون‌مرزی آینده تیم ملی صاحب یک بازیکن ملی‌پوش کند.

وی در پایان اظهار کرد: بازیکنانی مستعد زیادی نظیر محمدزاده هم اکنون در باشگاه‌های سازنده فوتبال قم وجود دارند و مربیان با دانش این رشته آنها را پرورش‌ می‌دهند، در پنجمین فستیوال مدارس فوتبال قم نیز که اوایل مرداد برگزار شد، بازیکنان مستعد زیادی شناسایی شدند و مطمئنا به زودی از آنها خبرهای خوبی خواهیم شنید.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcftmdt.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما