سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 52351
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

70 میلیارد ریال برای باغچه‌سازی معابر شهر قم اختصاص یافت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: هفت ميليارد تومان براي باغچه سازي معابر شهر قم در نظر گرفته شده است.
70 میلیارد ریال برای باغچه‌سازی معابر شهر قم اختصاص یافت
70 میلیارد ریال برای باغچه‌سازی معابر شهر قم اختصاص یافت
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان با بیان اینکه بالغ بر هفت ميليارد تومان اعتبار به منظور پروژه باغچه سازي حاشيه معابر شهر براي مناطق هشتگانه در نظر گرفته شده است افزود: براي فاز نخست این پروژه حدود يك ميليارد تومان اعتبار براي بيش از ۲۰ خيابان اصلي در نظر گرفته شده كه شامل باغچه سازي، خاكبرداري، خاكريزي، لوله گذاري و اجراي سيستم آبياري قطره اي براي درختان و كاشت درختان مثمر و پرچين است.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان نمونه بلوار شهيد محلاتي به طرف تعویض پلاک خودرو و خيابان معلم در منطقه يك كه هر كدام ۳۵۰ تا ۴۰۰ متر طول دارند، بلوار امام رضا(ع)، خيابان شهيد ستاري در منطقه دو و بلوار شيرازي منطقه سه و خيابان امام از ميدان سعيدي به طرف خيابان امام خميني(ره) باغچه سازي صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ميدان كلهري و خیابان شهيد بيگدلي ميدان پليس و محلاتي در منطقه پنج، خيابان كاشاني به طول ۶۴۰ متر در منطقه 6، قسمتي از خيابان امامزاده ابراهيم، خيابان اراك و خاكفرج در منطقه هفت و در منطقه هشت بلوار دانشگاه به طول ۷۵۰ متر و با عرض دو متر را از دیگر معابر شامل پروژه باغچه سازي دانست.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfymdt.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما