سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 52355
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌ فوتبال قم:

ليگ فوتبال نونهالان زير 14 سال در قم برگزار مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم از برگزاري رقابت‌هاي ليگ فوتبال نونهالان زير 14 سال در قم خبر داد.
ليگ فوتبال نونهالان زير 14 سال در قم برگزار مي‌شود
ليگ فوتبال نونهالان زير 14 سال در قم برگزار مي‌شود
به گزارش قم نیوز، مهدی عمویی امروز اظهار کرد: بعد از برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای برگزاری مطلوب رقابت‌های لیگ فوتبال رده سنی زیر 13 باشگاه‌های قم، اکنون مشغول آماده کردن شرایط به منظور برگزاری لیگ زیر 14 سال فوتبال قم هستیم.

وی ادامه داد: مسابقات فصل 1396 لیگ فوتبال نونهالان زیر 13 سال قم با حضور تعداد 16 تیم برگزار می‌شود و دیدارهای مرحله مقدماتی این لیگ از بیستم مرداد ماه با حضور تیم‌ها در دو گروه هشت تیمی کار خود را آغاز کرده و هر هفته رقابت‌ها در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم افزود: از هر گروه در لیگ زیر 13 سال تعداد دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها را کسب خواهد کرد تا با انجام دیدارهای مرحله نهایی، تیم قهرمان این مسابقات برای نمایندگی قم در فوتبال نونهالان کشور مشخص شود.

وی در ادامه به برگزاری لیگ زیر 14 سال فوتبال نونهالان قم اشاره و بیان کرد: با اطلاع رسانی شرایط برگزاری مسابقات این لیگ به تمامی مدیران و سرپرستان متقاضی شرکت در لیگ زیر 14، استارت این رقابت‌ها از 24 شهریور ماه رسما زده خواهد شد.

عمویی با اشاره به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای فوتبالیست‌های عضو تیم‌های شرکت کننده در لیگ زیر 14 سال، عنوان کرد: تنها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1382 به بالا امکان عضویت در ترکیب تیم‌ها را دارند و هر تیم مجاز به ثبت قرارداد 25 بازیکن در هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم است.

وی تاکید کرد: با توجه به تصمیم کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال قم مبنی بر عقد قرارداد بازیکنان این رده سنی در هیات فوتبال و همچنین آغاز رقابت‌ها از 24 شهریور، باشگاه‌ها باید برای هماهنگی و انعقاد قرارداد بازیکنان خود از روز شنبه 28 مرداد به هیات مراجعه کنند.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان قم در پایان اظهار کرد: استفاده از 10 بازیکن به عنوان بازیکنان رده سنی پایین‌تر در صورت بازی در لیگ فوتبال باشگاه‌های استان و صدور کارت مسابقات برای آنها، بلامانع است و این گروه از بازیکنان نیازی به قرارداد ندارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjitei.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما