سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 52359
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور آيت‌الله اعرافي

مدیر مسئول رسانه رسمی حوزه‌های علمیه معرفي شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مسئول خبرگزاری حوزه رسانه رسمی حوزه‌های علمیه با حضور آيت‌الله اعرافي معرفي شد.
مدیر مسئول رسانه رسمی حوزه‌های علمیه معرفي شد
مدیر مسئول رسانه رسمی حوزه‌های علمیه معرفي شد
به گزارش قم نیوز، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و  تکریم و معارفه مدیر مسؤول رسانه رسمی حوزه‌های علمیه با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در خبرگزاری حوزه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام حسن مولایی مدیر مسؤول سابق خبرگزاری حوزه، کریم دلفانی سردبیر سابق خبرگزاری حوزه و یوسف ساعدی سردبیر سابقه هفته‌نامه افق حوزه تقدیر شد و حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کوهساری به عنوان مدیر مسؤول خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمدرضا برته سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع‌رسانی حوزه، حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه و رمضانعلی عزیزی به عنوان سردبیر هفته‌نامه افق حوزه معرفی شدند.

مرتضی سعیدی دبیر بین‌الملل خبرگزاری حوزه با اشاره به جایگاه رسانه حوزه گفت:‌ رسانه حوزه‌های علمیه به عنوان بازوی رسمی اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت و گوش شنوای طلاب، فضلا و بدنه حوزه فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان پایگاهی برای حوزویان و غیرحوزویان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ این مجموعه با اطلاع‌رسانی فعالیت‌های داخلی مرکز مدیریت و نمایندگی‌های استانی تعامل با نهادها و مراکز مختلف حوزوی در قم و سایر استان‌ها را پیگیری می‌کند و پوشش تأثیرگذار، هدفمند اخبار و بیانات مراجع تقلید و علما را در دستور کار دارد.

دبیر بین‌الملل خبرگزاری حوزه عنوان کرد:‌ این رسانه در عرصه برون مرزی با پوشش خبری و تولید محتوا و پیگیری وضعیت شیعیان و مسلمانان از اقصی نقاط جهان در جریان‌سازی خبری به عنوان رسانه ایفای نقش می‌کند.

وی یادآور شد:‌ دست‌اندرکاران حوزه این دستاوردها را نتیجه عنایات الهی، اخلاص و تلاش جمعی دانسته و آمادگی خود را برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های بالاتر اعلام می کنند تا رسانه‌ای در فراز حوزه انقلابی، بین‌المللی و تمدن‌ساز باشیم.

سعیدی با بیان اینکه چنین امر مهمی به جز همت داخلی و ارتقای توانمندی‌های این مجموعه امکان‌پذیر نیست گفت: رسانه حوزه تحول و ارتقا در حوزه اطلاع‌رسانی و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها را سرلوحه قرار داده است و این تحول مثبت نیازمند حمایت سخت‌افرازی و نرم‌افزاری از سوی متصدیان امر است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdns0k.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما