شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 5237

لسانی سرپرست هیئت گلف قم شد

قم نيوز : قم نیوز: ناصر لسانی به عنوان سرپرست، مسوولیت اداره هیئت گلف استان قم را تا برگزاری انتخابات این هیئت بر عهده گرفت.
لسانی سرپرست هیئت گلف قم شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که از خردادماه امسال، زمان زیادی از انتخاب محمد اسماعیلی به عنوان رییس هیئت گلف استان قم نمی گذرد و حتی وی به نیمه راه ریاست خود در هیئت گلف قم نرسیده است، از سوی فدراسیون گلف سرپرست هیئت قم معرفی شد.

با توجه به کناره گیری اسماعیلی از هیئت گلف قم، با تصمیم فدراسیون گلف کشورمان و به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان قم، ناصر لسانی از بازیکنان، مربیان و پیشکسوتان این رشته ورزشی به عنوان سرپرست هیئت گلف قم معرفی و منصوب شد تا انتخابات این هیئت برگزار شود.

ریاست ۹ ماهه اسماعیلی در هیئت گلف قم
لسانی پیش از این که به عنوان سرپرست هیئت گلف قم انتخاب شود، پیش از انتخابات سال گذشته هیئت گلف قم که به انتخاب محمد اسماعیلی انجامید، برای چندین ماه مسوولیت سرپرستی این هیئت را در قم بر عهده داشت.

مجمع انتخابات هیئت گلف قم در حضور دبیر فدراسیون گلف و و مدیرکل ورزش و جوانان قم و سایر اعضای مجمع هیئت گلف قم روز دهم خردادماه امسال در سالن کنفرانس تربیت ‌بدنی قم برگزار شد و طی آن اسماعیلی با بیشترین رأی اعضای مجمع سکان هدایت این هیئت را در دست گرفت.

انتخاب اسماعیلی در حالی صورت گرفت که در واقع پس از ماه‌ها اداره گلف قم به صورت سرپرستی، دو کاندیدا برای به دست آوردن کرسی ریاست هیئت گلف قم در مجمع انتخابات این هیئت با یکدیگر رقابت کردند که از جمع ۱۶ رأی اعضای مجمع این هیئت، تمام آراء به اسماعیلی اختصاص یافت تا وی رییس هیئت گلف استان قم شود.

بازگشت لسانی به مدیریت هیئت گلف قم
مجمع انتخابات هیئت گلف قم در آن مقطع در حالی برگزار شد که در طول بیش از چهار سال گذشته، مسوولیت ریاست هیئت گلف قم بر عهده سید محمد علویون از ورزشکاران با سابقه و مربیان نام آشنای این رشته ورزشی بود و در زمان وی تلاش‌های زیادی را برای رشد و توسعه گلف قم صورت گرفت.

از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در هیئت گلف قم در مدت ریاست سیدمحمد علویون و همچنین سرپرستی قبلی ناصر لسانی در طول بیش از چهار سال گذشته می‌توان از حضور مداوم ورزشکاران توانمند گلف قم در رقابت‌های گلف قهرمانی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان را نام برد.

همچنین از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده هیئت گلف قم، میزبانی رقابت‌های گلف قهرمانی جام وحدت بزرگسالان کشور و راه‌اندازی زمین اختصاصی این رشته ورزشی در قم است که چهره‌های مطرحی را از این رشته ورزشی معرفی کرد.

لسانی به محض انتخاب به عنوان سرپرست هیئت گلف قم، آمادگی این هیئت را برای اعزام تیم هیئت گلف قم به مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور اعلام کرد و از قضا در رقابت‌های دور رفت که در مسجد سلیمان به انجام رسید، تیم قم در گروه خود دوم شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.pawct1arybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما