چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 52390
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

ضرورت افزایش تعداد بوستان‌های ویژه بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: باید بوستان‌های ویژه بانوان بیشتری در مناطق مختلف شهر قم احداث شود.
ضرورت افزایش تعداد بوستان‌های ویژه بانوان در قم
به گزارش قم نیوز، امیر علی احمدی در قم با اشاره به اولویت‌های فعالیت شورای پنجم این شهر اظهار کرد: این شهر باید به دنبال اتمام رساندن پروژه متروی قم و اجرایی شدن خط دوم مترو باشند، همچنین احداث پل و زیرگذر باید در دستور کار شورای پنجم شهر قم باشد.

وی ادامه داد: باید بوستان‌های ویژه بانوان بیشتری در مناطق مختلف شهر قم احداث شود، شورای پنجم این شهر باید در بحث حفاظت از محیط‌زیست در قم پیگیری‌هایی را داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: زمین‌های خالی در شهر معارضان زیادی دارد و این مساله در کار اجرایی مشکلات زیادی را به وجود آورده است، برای احداث خیابان‌های جدید در شهر قم، معارضان ملکی مانع هستند.

احمدی با اشاره به ضرورت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در شهر قم اظهار کرد: هدف شورای پنجم این شهر باید اتمام پروژه‌های نیمه تمام باشد، باید بوستان‌ها در قم توسعه پیدا کنند.

وی ادامه داد: شورای چهارم شهر قم به دنبال حفظ باغ‌ها در این شهر بود، اما همه چیز در این زمینه در دست شورا نیست و باید تمام نهادها برای حفظ باغ‌ها در شهر قم تلاش کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: باید تمام اختیارات لازم براساس قانون به شوراها داده شود، قانون خوبی برای شوراها نوشته شده است، اما با این وجود دولت‌های مختلف برای کاهش اختیارات شوراها تلاش کردند.

احمدی با اشاره به ضرورت برقراری مدیریت واحد شهری در کشور اظهار کرد: شهرداری یک خیابانی را آسفالت می‌کند، اما شاهد هستیم که دستگاه دیگری در آن خیابان حفاری انجام می‌دهد و این به دلیل کم بودن هماهنگی بین بخشی در شهر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مدیریت واحد شهری در ایران شکل بگیرد، بسیاری از ناهماهنگی‌ها در شهرها از بین می‌رود و با برقراری مدیریت واحد شهری وضعیت بسیار بهتر از اکنون خواهد شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciupaw.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما