چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : 52421
منبع : پایگاه اطلاع رسانی جامعة الزهرا
قائم مقام شهردار قم:

توسعه تجهیزات آتش‌نشانی با اولویت مرکز شهر برنامه‌ریزی شود

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم گفت: در هسته مرکزی شهر و محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س)، امکان خدمات‌رسانی ناوگان و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی به سختی وجود دارد که اولویت تجهیز امکانات پایدار باید این محدوده باشد.
توسعه تجهیزات آتش‌نشانی با اولویت مرکز شهر برنامه‌ریزی شود
توسعه تجهیزات آتش‌نشانی با اولویت مرکز شهر برنامه‌ریزی شود
به گزارش قم نیوز، ابراهیم معتمدی با تاکید بر اینکه باید هزینه‌های واقعی در بخش‌های خدماتی، آتش‌نشانی و... برای برنامه‌ریزی مشخص باشد، اظهار کرد: در پیوست‌ها باید این عدد به دقت مشخص شود و در بودجه کلی شهرداری نیز همین مساله مد نظر قرار می‌گیرد.

قائم مقام شهردار قم اذعان کرد: وجود ریز به ریز اطلاعات در متن بودجه و پیوست‌های آن بسیار ضروری است؛ چرا که هم وضعیت موجود را مشخص می‌کند هم بابی برای صرفه‌جویی و برنامه‌ریزی برای آینده را باز می‌کند.

معتمدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اولویت اقدامات و توسعه تجهیزات سازمان آتش‌نشانی در منطقه مرکز شهر قم باشد، گفت: در بسیاری از نقاط شهر این امکان برای تجهیزات و ناوگان سازمان آتش‌نشانی وجود دارد که خدمات رسانی ایمنی به سرعت انجام شود ولی در هسته مرکزی شهر و محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س)، این امکان به سختی وجود دارد که اولویت تجهیز امکانات پایدار باید این محدوده باشد.

وی با اشاره به نیاز شهر قم در حوزه توسعه شیرهای هیدرانت، گفت: با توجه به وجود محدودیت در تامین منابع مالی، در توسعه شیرهای هیدرانت شهر، با توجه به محدودیت‌های ترددی که در هسته مرکزی شهر وجود دارد باید اولویت این منطقه باشد و جانمایی‌ها ابتدا با محوریت این محدوده صورت گیرد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfo0k.yt0xx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما