پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 52439
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل تعاوني ناشران و كتابفروشان استان قم خبر داد

تعيين 120 مركز توزيع كتب درسي در قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل تعاوني ناشران و كتابفروشان استان قم از توزيع كتب درسي در 120 مركز توزيع در قم از 15 شهريور امسال خبر داد.
تعيين 120 مركز توزيع كتب درسي در قم
به گزارش قم نیوز، سیدمحمود حسینی در قم، با اشاره به توزیع کتب درسی از 15 شهریور امسال اظهار کرد:‌ توزیع کتب درسی در بیش از 120 مرکز در سطح شهر بر اساس نرخ مصوب از سوی سازمان چاپ و نشر کتاب درسی صورت می‌گیرد بر همین اساس در سطح قم و شهرهای اطراف توزیع خواهد شد.

وی  با بیان اینکه مراکز توزیع کتاب در دسترس متقاضیان در تمام نقاط شهر است خاطرنشان کرد:‌ مکان‌های توزیع برای رفاه عمومی در همه مناطق سطح شهر تعیین شده بنابراین افراد می‌توانند از کتابفروشی محل سکونت خود کتاب‌های مورد نیاز را تهیه کنند و لزومی ندارد به مرکز شهر برای تهیه کتاب مراجعه کنند.

مدیرعامل تعاونی ناشران و کتابفروشان استان قم با بیان اینکه تعداد کتاب بر اساس آمار آموزش و پرورش تهیه شده است گفت: متقاضیان می‌توانند کتب درسی مورد نیاز خود را بر اساس لیست‌های پشت در مغازه‌ها ممهور به آرم شرکت تعاونی تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد در صورت مشاهده تخلف و فروش خارج از نرخ پشت کتاب‌ها با شماره تلفن 16ـ37834314 تماس حاصل کنند تا هر چه سریع‌تر برای رسیدگی پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcco0qp.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما