پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 52451
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

حوادث در قم 72 مجروح بر جای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت:در پی حوادث ترافیکی 72 نفر مجروح شدند که از این تعداد 29 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و 41 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.
حوادث در قم 72 مجروح بر جای گذاشت
حوادث در قم 72 مجروح بر جای گذاشت

به گزارش قم نیوز، محمدرضا حسنی امروز اظهار کرد: در طول 24 ساعت گذشته هزار و 449 مورد تماس با اورژانس برقرار شد که این تماس ها منجر به انجام 248 مأموریت شد.

وی ادامه داد: 248 مأموریت انجام شده که از این تعداد 220 مورد حوادث داخل شهر و 28 مورد حوادث جاده‌ای است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تاکید کرد: در پی حوادث ترافیکی 72 نفر مجروح شدند که از این تعداد 29 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و 41 نفر به علت شدت جراحات به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در مورد تصادف موتورسیکلت سواران خاطر نشان کرد: 43 مورد تصادفات موتورسیکلت سواران گزارش شده که این تعداد 41 تصادف شهری و 2 تصادف جاده‌ای بوده است.

حسنی یادآور شد: تصادفات موتورسیکلت سواران 48 نفر مجروح بر جای گذاشت که 19 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و 29 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته دو مورد برخورد عابر پیاده با تریلی و اتوبوس به ترتیب در محورهای اراک به قم و کاشان به قم گزارش شده که هر دو مورد منجر به فوت عابر پیاده شده است.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: همچنین برخورد یک دستگاه خودرو سمند با وانت نیسان در کیلومتر 60 اتوبان قم تهران گزارش شده که به دلیل شدت سانحه، بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام و تعداد 4 نفر مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqt9n.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما