پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 52470
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
شورای روابط اسلامی آمریکایی برگزار می‌کند:

کارگاه آموزشی «حقوق و مسئولیت‌های قانونی» برای مسلمانان آمریکا

قم نيوز : قم نیوز: کارگاه آموزشی «حقوق و مسئولیت‌های خود را بشناسید» برای مسلمانان آمریکا در مسجد دارالهجرت در ایالت ویرجینیا برگزار شده و موضوعاتی چون حقوق فردی و حقوق مذهبی در محیط کاری را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
کارگاه آموزشی «حقوق و مسئولیت‌های قانونی» برای مسلمانان آمریکا
کارگاه آموزشی «حقوق و مسئولیت‌های قانونی» برای مسلمانان آمریکا
به گزارش قم نیوز، شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر)، بزرگترین سازمان حقوقی مسلمانان در آمریکا، چهارشنبه این هفته 16 آگوست 2017، کارگاه «حقوق و مسئولیت‌های خود را بشناسید» برای مسلمانان در بزرگترین مسجد ایالت ویرجینیا برگزار می‌کند.

این کارگاه به صورت رایگان برای مسلمانان ایالت ویرجینیا دارالهجرت در شهر فالز چرچ واقع در ایالت ویرجینیا و با حضور قادر عباس دادیار ارشد دادگستری شورای کایر برگزار شده است و موضوعاتی چون حقوق فردی، تعامل با ماموران قانونی و اف.‌بی.آی، حقوق مذهبی در محیط کاری، حقوق دانشجویان مسلمان و حقوق مسافران مسلمان، با تمرکز ویژه بر روی «فهرست نظارتی» مورد بررسی قرار خواهد داد.

شورای کایر از مسلمانان آمریکا خواسته است هر گونه تبعیض نژادی و مذهبی علیه جامعه اسلامی، مساجد و اشخاص را به این سازمان گزارش دهند. این شورا همچنین اخیرا یک نرم افزار کاربردی برای گوشی‌های تلفن همراه طراحی کرده است و اطلاعات اولیه درباره حقوق مدنی را در اختیار مسلمانان آمریکایی قرار می‌دهد. این نرم افزار همچنین فرایند گزارش جرایم نفرت محور و متعصبانه را ساده ساخته است. شورای کایر این نرم افزار را به منظور کاهش اسلام‌هراسی و جرایم متعصبانه علیه مسلمانان و سایر اقلیت‌ها در آمریکا طراحی کرده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvknm.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما